Alice, Alice a zase ta Alice

24.01.2016 15:00

Nechápu to.. s Alice teď trávím hrozně moc času. Ale rozvedu to.

Od trestu už uběhla spousta dní a náš vztah s Alice se zase vrátil do normálních kolejí. Kdo by to byl řekl, že? Přesněji.. nevím kdy už to bylo, ale šla jsem zase na tu zpropadenou věž. Opřela jsem se a dívala na hvězdy, když mi do hlavy začaly proudit vzpomínky. Na tetu, na Jacoba, Theodora, mamku a uvědomila jsem si, že jsem vlastně jakoby podvedla Nicol, i když jsme spolu teda nikdy nebyly. Vzpomněla jsem si, jak jsme s mamkou v St. Ives stávaly na molu a koukaly na moře. Když jsme byly na pohřbu atd. atd. No a.. tak nějak jsem se složila v rohu. Po nějaké době jsem zaslechla kroky. Alice. Uklidnila mě a zavedla na kolej. Ale o tomhle jsem psát nechtěla.

Taky jsem se jí snažila jednou vykopat z ošetřovny, ale nešlo to..

Ve čtvrtek jsem se třeba dozvěděla o tom, že jsem nová zástupkyně kapitána našeho famfrpálového týmu. Takovou radost jsem snad nikdy ještě neměla! No a s Alice jsme to samozřejmě v pátek oslavily. Zašly jsme do "mého" kabinetu s vínem a pizzou. A hrály jsme pravda nepravda. Bylo to kolikrát zajímavé.

Nakonec jsme, pokud si dobře pamatuju, skončily obě v posteli. A to je vše! Jen jsem se prý tulila.. no a přišla sobota. Alice se vypařila než jsem se stihla probudit, ale nechala mi na stole lístek s tím, že si ještě musí něco zařídit. Tak jsem se odebrala na kolej. No a tam to začalo. Bavila jsem se s Katie, když v tom mi přišla rulička.

Šla jsem. A takhle začala honba za dárky.

A na střeše..

Alice v šermířském ohozu.. neskutečně jí to slušelo. Zašly jsme dovnitř na oběd. Do učebny, kde jsem nebyla několik let a úplně jsem na ni zapomněla.

A zase.. popíjely jsme víno a jedly pizzu, moje nejoblíbenější jídlo. Myslím, že mi nevěřila, že bych se k ní tulila i neopitá, tak jsem jí to dokázala a začala se hned tulit. A pak co ta hlava nevymyslí.. shodím ji na záda a lehnu si na ní. Geniální plán Marry, vážně geniální.

Pak jí přišla rulička od Giana a obě jsme se rozprchly jinam. Já na kolej, ona nevím kam. Je hrozně super.. možná k ní něco cítím, nevím.. ale to je blbost, abych něco cítila ke 3 holkám, ne?

*nakreslená podobizna*

Diskusní téma: Alice, Alice a zase ta Alice

Titulek: čauky mňauky Vložil: Nat Datum: 24.01.2016

Pěkný zápisek Marry! :) :3

Přidat nový příspěvek