Cesta

20.04.2015 19:05

 Takže už konečně jedeme do Bradavic !

David mi na začátku cesty rychle pověděl, že ví, kde se nachází hrob Jacoba ! Nejspíš je pochovaný v Prestonu na přání rodiny. Moc lidí tam prý nechodí, takže je to dokonalé místo. O Vánocích možná pojedu domů a odjedu se za ním podívat.

*kaňka*

No super ! A teď jsem si ještě udělala kaňku do zápisu. Jaký inteligent vymyslel tunely ? *smajlík s očima v sloup*

Každopádně doufám, že jsem aspoň z těch předmětů, co jsem neměla vyplněné, prošla. Každopádně teď sedím v kupéčku s Fi, Jamesem a Davidem. Jen nejspíš prošvihla vlak a tak jen doufám, že se nějakým způsobem dostane do Bradavic. Vzpomínky na Jacoba se sice pořád vracejí, ale už umím své pocity skrývat. Teď mě akorát vidí jako usměvavou milou Marry, ale netuší, jaké muka si prožívám, když jsem sama. Bez přátel, bez rodiny, bez mazlíčka. Za 10 minut už tam budeme, takže se s tebou Deníku musím rozloučit. Už se jen těším na prof. Carrington a prof. Elis Brightwell. :-D

Doufám, že budeme pokračovat s Carrington v rozdělané práci a dosáhneme tak lepších výsledků :-)

Vaše reakce :-)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek