Další prváci, rybaření atd.

12.04.2015 22:02

No, zase přijeli další prváci :) Potkala jsem myslím tak 3 a to jsou Bernie, Peter a Sen (myslím). Bernie je takový podivín, který rád objímá stromy, Petera jsem poznala dnes, ale měl rodiče ve Zmijozelu a moc se mi nezamlouvá a pak Sen, která má mrtvou matku čarodějku a jen náhodou našla cestu do Kotle.

Jo a naučila jsem se rybařit. Konečně si nějak vydělám ! David mi daroval prut a dnes jsem si vydělala 5 liber. A jo, docela mi to šlo :)

Každopádně jsme si dnes zase udělali legraci z Jen. Akorát se to nějak nepovedlo. Zakryla jsem jí oči (jako vždy) a David mi pak pomohl. Zavázala jsem jí oči hadrem a chtěli jsme jí odvést pryč. Když v tom vytáhla z brašny nůž a začala kolem sebe bodat a sekat. Byla náhoda, že nikoho nezasáhla. No a Peterovi se to moc nelíbilo. I Jen nebyla moc nadšená.

A nejspíš se v úterý uvidím s prof. Elis Brightwell, která učí jasnovidectví. Nejspíš by jsme prý mohli zajít na zmrzlinu, kterou mi slíbila už na hradě. Tak třeba se nějak potkáme. Chtěla bych navíc vědět nějaké info, co se třeba děje u ní a tak :)

 

Vaše názory

Titulek: ;) Vložil: jenifer Datum: 12.04.2015

no jo no když mi jí chcete někam odvést tak musela zasáhnout ;)

Titulek: Re: ;) Vložil: Marry Spring Datum: 13.04.2015

A já zas původně myslela, že vytáhne hůlku :D

Titulek: čekání Vložil: David Wolf Datum: 12.04.2015

Jen jsem čekal až to napíšeš hlavne o Jenifer :D (y)

Titulek: Re: čekání Vložil: Marry Spring Datum: 13.04.2015

To se prostě nedalo vynechat :D

Přidat nový příspěvek