David a Příčná

31.03.2015 21:35

Už mi došlo to vysvědčení ! Psala jsem sice všechny zkoušky a na vysvědčení mám jen 4 známky, ale i tak jsem nadšená ! Ještě dneska jsem posílala dopisy profesorům Alertovi a Phyreovi a profesorce Senter, ať mi napíšou, jak jsem dopadla, když jsem ty zkoušky všechny napsala.

Během minulého týdne se toho moc neudálo. Byla jsem se s Davidem koupat z Portsmucku v nějakém jezírku a z něho najednou vypadlo, že mám krásné oči a celkově jsem překrásná. Příští den mi dokonce donesl kytky. Každopádně když jsme se vraceli od jezírka, uviděl nás Eam a hned měl blbý kecy. Během týdne se pak David a Eam nějak pohádali. Že prej mu dal David před dveře polena, ikdyž byl celou tu dobu s námi. No a dnes jsem si s ním zašla na čaj. Představ si, že Fiona nejspíš přešla na stranu Eama. David je prý viděl. Viděl i Lou a nějakého Artaira. Znepokojuje mně to, ale myslím, že Fi by nešla na jeho stranu. Někdy příště se poptám.

No a moje zrcadlová terapie také pokročila. Myslím ve čtvrtek jsem tam byla. Pomalu jsem zavřela oči a zpomalila tep. Uklidnila jsem se. Za úkol jsem měla představit si v tom zrcadle Jacoba. A opravdu ! Otevřela jsem oči a v zrcadle se pomalu přibližovala postava ve světle-modrém hábitu. Byl to Jacob a byl překrásný jako vždycky. Prý jsem mu měla něco říct. Tak jsem mu pořádně vynadala za to, co udělal a pak jsem sjela na zem a rozbrečela jsem se. Ani si ty můj milý deníčku nedokážeš představit, jak mi bylo trapně. Dnes jsme si akorát popovídali a žádná zrcadlová terapie nebyla. *zubící se smajlík*

A samozřejmě ! Viděla jsem tu novou Příčnou ! Je obrovská a hrozně pěkná. Asi se mi nejvíc líbí Gringottovy. Ta banka je hrozně obrovská a dokonce vevnitř mají i stráž. Kdo ví, jestli asi 8 chlapíků příště dokáže zvládnout draka na útěku. První den jsme měli nějaké soutěže a když jsme tak čekali na vyhlášení té třetí s Jen u banky, z ničeho nic k nám přišla mladá černovlasá žena. Jestli jí nemůžeme věnovat chvilku svého času. Až potom jsme si uvědomili, že nejspíš byla z Věštce a dělala s námi rozhovor. Doufám, že to nakonec neotisknou.

A plánuju si koupit nového mazlíčka (pokud budu mít peníze). Přemýšlím nad sovou, ale hrozně ráda bych si pořídila štěňátko, ale pes není v Bradavicích povolený. A co když Thorinsonovi napíšu o tom, že chci psa do Bradavic, on to schválí a pak mi nezbudou peníze ? Hrozná představa. Jo a taky je to otázka peněz.

Teď už mě jen čeká vystoupení a pár ulic pěšky zpátky domů.

Sakra ! Tohle je ale dlouhej zápis. Musím to začít zkracovat...

Vaše názory

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek