Dědek, Nicol, Carrington, Felix a "večerní zábava"

16.10.2015 09:48

(Začerněná část obsahuje spoiler a to, co se na fotce opravdu nachází, zjistíte někdy v budoucnu :-) Teď ale není ten správný čas :-) Ale pokud se zamyslíte, tak si myslím, že máte slušnou šanci, že se trefíte :-) A taky upozorňuji, že by bylo nonRP, kdyby to vaše postava věděla z ničeho nic!)

Takžé... Dnes asi začnu novým profesorem bylinek Blackburnem...

Každý by si myslel, že každý 70-ti letý pán bude hodný, nebude na nás tlačit, nebude nám strhávat body a celkově bude fajn (něco jako prof. Aquarin). Jenže ne... Moje první hodina bylinek proběhla tak, že jsme si sedli dívky i kluci každej na druhou stranu učebny a potom si nás postupně prohlížel, jestli máme správnou uniformu. Upřímně, v těch brýlích vypadal hrozně vtipně... Ale když prvnímu vzal body za to, že nemá klobouk, bylo mi to divné... Klobouk přece není povinný... Tak jsem mu chvíli odporovala a pak jsem se rozhodla, že tam s ním prostě nebudu ! Ano... Správný lev se nejspíš nebojí ničeho. A ještě měl zamčeno, dědek jeden starej.

A po tom, co jsem odešla, jsem šla samozřejmě nastudovat školní řád. A opravdu... Klobouky jsou nepovinné... Ten dědek jeden starej plesnivej ! Tak jsem si šla samozřejmě stěžovat za Senter. Naštěstí tam byla. Já původně chtěla půjčit jen řád a říct to tomu dědkovi sama, ale její reakce mně překvapila.

Opustíme téma "Starej dědek Blackburn" a půjdeme dál. S Proctter (novou profesorkou jasnovidectví) jsem se bavila o věštbě, která se mi splnila na začátku listopadu. Konkrétně na moje narozeniny... Řekla, že je to buďto náhoda a nebo mám skrytý talent...

A jdeme dál ! Jeden den jsem si všimla, že Jen je prostě taková bledá a je nesvá... Když jsem se jí na to ptala, tak furt zapírala... A pak odešla na záchody. No a tam se strhla taková nepěkná hádka ? Netuším, jestli se to tak dá říct...

A večer se ve spolce objevila známá tvář. Nicol ! Viděla jsem jí ráda, ale počítala jsem s tím, že se zase zašije na pokoj.. Místo toho mně mile překvapila a přisedla si ke mně. Ale to já už jsem měla zase blbou náladu, že jo... Ohledně Jen a tak trošku jsem si připoměla mamku, když jsem prvákům (Danielovi a Wennys tuším) ukazovala moje koště. A Nicol nezklamala ! Ona vlastně nikdy nezklame :-) :3

No... Jak bych se k tomu mohla vyjádřit ? Možná někdy později...

I dnešek byl celkem zajímavý... Probudila jsem se později, Fi měla zase mizerou náladu, mihla se tam Nicol a já se rozhodla, že bych mohla zkusit, jestli Carrington žije. A kupodivu žije ! Chvíli jsme si povídali a pak přišla Sus a doplňovala si zkoušku... A pak přišel Felix, jestli by mně Carrington nemohla zavolat rozhlasem... A pak mně zaregistroval. Mluvil akorát o tom, že se bojí o taťky (což chápu) a že mu mamka slíbila, že mu napíše a nenapsala... Zkrátka nevím, co na to mám říct... Jo a Felix je u zmijí... Jo a s Carrington jsem se domluvila na tom, že se uvidíme v pondělí po vyučování :-)

A dnes večer ? Měla jsem hlad, tak jsem si řekla, že si skočím do kuchyně pro nějaký jídlo. Zrovna tam byl James, tak jsem se optala, jestli chce taky. A samozřejmě že chtěl ! Šunku nebo něco pro masožravce. Naštěstí jsem žádnýho profesora nebo profesorku nepotkala, ikdyž bylo už po večerce... A abych se samozřejmě skryla lépe ve tmě, tak jsem si nasadila kapuci, obarvila vlasy na černou a pleť na šedou. A ve spolce mně napadla taková zajímavá blbost... Šla jsem vystrašit Jamese ! Ale James je fakt opatrnej, to musím uznat..

On použil zastírák a vlezl mi za záda... A pak mně napadlo, že bych takhle mohla vystrašit prváky... Tedy prvačky a to Wennys a Katie. Obarvila jsem si zase vlasy, pleť, dala jsem si kapuci a James mi půjčil nějaký meč, který měl od kostýmu piráta. Vybrala jsem si za cíl Wennys. Zatáhla jsem jí až dolů do spolky (z pokoje) a James byl pod zastírákem. Chvíli jsem jí tam různě vyhrožovala, až to konečně Jamesovi došlo a přišel oblečenej stejně jako já. V kabátě, s kapucí a on měl navíc i plášť. Nějak jsme zahráli, že jsem Wennys zabila a Katie nám na to vletěla. Ale řekla bych, že Wennys bude lepší herečka... Ke konci to s námi totiž hrála. A když jí James řekl, že až jí bodnu, tak ať spadne na zem a křičí, tak akorát bylo slyšet "Auuuu"... Perfektní :-D

Katie dostala Manolus a ještě jsme hráli do teď flašku. Mimochodem James recitoval i básničku, kterou složil po cestě do Bradavic. A má jednoduchý název..

"Cesta vlakem"

Je to až moc dlouhý... No nic.. Useknu to a půjdu do hajan. Dobrou noc ! :-)

Diskusní téma: Dědek, Nicol, Carrington, Felix a "večerní zábava"

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek