Děje se něco divného

11.03.2015 17:00

Děje se něco divného... Nedokážu to lépe popsat. Zkrátka se dějí na hradě divné věci. Všichni se teď zajímají o jednoho kluka. Eama Veina. Každá si o něm něco myslí. Nemluví se o něm, maximálně šeptá. Něco se děje a já netuším, co. Na hradě už skoro nikdo nechodí po chodbách a večer ve spolce je klid a nikdo nikde. Zajímalo by mě, jestli to má něco společného s tím tajemným klubem. Nejspíš tam chodí většina žáků.  S Jenifer musíme něco vymyslet. Musíme zjistit, co dělají a o co se pokouší.

Mimo to na hradě vlají černé prapory. Už je to trošku otřepané téma, ale já vím, že to musím napsat. Ano, někdo zemřel. A byl to Jacob. Je mi to neskutečně líto. Na hradě kolují různé fámy, jakože ho někdo zabil, někdo ho k tomu dohnal a podobně. Pravdu ale ví jen málo lidí. Ve skutečnosti jen ti nejbližší přátelé a někteří profesoři. Aspoň, že se to nerozkřiklo a lidi neví, co se doopravdy stalo. Skoro pořád na něj myslím. Byl opravdu ten nejmilejší kluk, kterého jsem znala. Kdyby mi někdo před rokem řekl, že se to stane, asi bych vyprskla smíchy s tím, že je to blbost. Je mi to opravdu moc líto a doufám, že jeho rodina dá vědět o pohřbu. Ráda bych se s ním naposledy rozloučila a někdy zašla za ním. Aspoň na ten hrob. Lou se nejspíš pořád cítí hrozně. Nedivím se jí. Jacobova smrt ji opravdu vzala. Prý říkala něco o sebevraždě, ale doufám, že se k tomu nakonec nerozhodne.