Den D a hromada dopisů

14.09.2015 20:33

Naprosto nečekaně jednou přišel "Den D". Den, kdy jsem se po dlouhé době dostala mezi lidi. Den, kdy jsem konečně viděla Jen, Fi a zahlédla jsem i Alice. Ale teď stručněji.

Zkrátka jednou Farley přišla s hromádkou oblečení a s tím, že si to mám obléct. Kdybych měla jít na střechu, vezmu si jen róbu. Ale to ne ! Takže jsme se třesoucíma rukama bleskově oblékla a vyletěla na chodbu. Ještě před odchodem mně ale varovala.

A přemístili jsme se na Příčnou ! Šli jsme k Floreanovi a já si vybrala zmrzlinu. Sedli jsme si k oknu a po chvilce dovnitř napochodovala známá osoba. Nemohla jsem ji nepoznat. Byla to Jen ! Nebyla jsem si jistá, jestli za ní můžu jít, a tak jsem se raději zeptala. Bylo mi to povoleno, takže tradáááá za Jen.

Ještě se tam tedy objevila Fi, ale taky jsem s ní neprohodila moc slov. Nejspíš si myslela, že jsem jen halucinace... Ale nebyla Fi, NEBYLA !!!

O den později si akorát přišla popovídat a bylo to celkem v klidu :-)

(snad to přečtete)

A dnes další úžasný den. Přišla rovnou s několika obálkami. Začneme asi těma od Jen a Fi. Od Jenifer jsme nejspíš dostala obrázek a dopis. Nejspíš to musela psát před nějakou chvílí, protože to nevypadá, že by to psala po tom, co jsme se potkali u Floreána.

A pak lísteček od Fi...

Ta to také psala nejspíš před tím, co jsme se potkali u Floreána... 

A poslední, nejspíš ten nejlepší, protože mi taťka nikdy tak moc rychle neodepsal.

Při oslovení "princezno" mi zahřálo u srdíčka a na další stránce jsem se prostě musela usmát. Ale pak mi ten úsměv zmizel. Jsme samozřejmě EXTRÉMNĚ NADŠENÁ, ŽE SE NAŠLA KATIEEEE !!! Ale když je tam, že její zdravotní stav je velmi špatný, že téměř nemluví a že si asi prožila dost ošklivé období... Mám tomu chlápkovi chuť urvat hlavu, vych*zaškrtané* a prostě ho... PŘETRHNOUT VEJPŮL ! NIKDO nebude ubližovat Katie ! Klidně si to sem zapíšu, protože mi je jedno, že si tohle někdo najde... Prostě se mu jednou pomstím ! Za to, co udělal mamce, za to, co udělal Katie a za to, co udělal mně a taťkovi...

Ale posuneme se dále, protože tohle plánování pomsty by mohlo být na několik stránek. Chtěla jsem si dát do krabičky, kterou mám od Nicol, dopisy a Farley ji nejspíš viděla poprvé.

A že mi prý povolí procházky ! Sice už vidím, jak mně Jen, Fi a David nebudou chtít pustit zpět k Mungovi, ale to jsou prostě pravidla. Její pravidla, samozřejmě.

No nic... Myslím, že už by to stačilo, protože už jsem se fakt hrozně rozepsala. Tak zase někdy příště...

Diskusní téma: Den D a hromada dopisů

Titulek: - Vložil: Jul Datum: 14.09.2015

A já si už naivně myslela, že princezno říká jen Jul táta :D

Titulek: Re: - Vložil: Marry S. Datum: 14.09.2015

Tak Jul i Marry mají úžasné táty :D Co se dá dělat :)

Titulek: :D Vložil: Fi Datum: 14.09.2015

Awesome :3
Ale proč jsi tam sakra dala ten dopis?! :D :D
Zdravim ze země Harryho Pottera :D

Titulek: Re: :D Vložil: Marry S. Datum: 14.09.2015

Vďaka :)
Protože proto :p :D
Já zdravím ze země hokeje, piva, svíčkové... :D

Přidat nový příspěvek