Dva malé zázraky

07.04.2016 18:35

Lara Dabian - Ma vie dans la tienne
www.youtube.com/watch?v=_hZZEHHcuUE

"A baby is a belssing.
A gift from heaven
above, a precious little
angel to cherisch and
to love."

Pár dní před 1. srpnem (ano, prázdniny tak rychle ubíhaj..) mi došel dopis, který mi ohromně zvedl náladu. 17. 7. 2001 se totiž narodily 2 malé zázraky. Měla jsem dorazit právě 1. srpna do Rambervillers na vítání občánků. A dorazila jsem.

Den předtím jsem se rozloučila s pár lidma a odebrala se domů. Sbalila jsem si nějaké věci a šla spát. Brzo ráno jsme se museli všichni 3, tedy já, Katie a taťka, přemístit. Vítání v občánků v městské radnici totiž začínalo v 10:00. Přemístili jsme se asi v 7, aby jsme ještě stihli ty dva malé zázraky vidět ještě před akcí. Jsou to.. nejúžasnější miminka (hned po Katie), které jsem kdy viděla.

*přilepená fotografie*

 

Hned po vítání jsme se všichni odebrali do restaurace Mirabelle. Oslavovali jsme vážně dlouho. Tedy.. já, taťka a strejda. Teta musela dát dvojčátka spát a Katie vzala taky a věnovala se jí. Probrali jsme hodně témat.. tedy.. spíše ty mudlovské, protože je strejda mudla. Takže tyto věci no. Popravdě.. Fi by byla nadšená, kdyby tu naši konverzaci slyšela. Televize je oproti tomu nic. Pozdě v noci jsme se přemístili zpět do Londýna. Katie už byla chudáček unavená, vytuhla brzo. Taťka ji musel nést.

Je promets. Je promets Christelle et Nicolas Beaulieu que je vais vous protéger du mal, que je serai bon cousin et je vous aimerai toujours.

*přilepená fotografie*

Diskusní téma: Dva malé zázraky

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek