Halloween, Ministerstvo, Alice, narozeniny

29.10.2015 15:10

Zítra jsou Vánoce. Ale o těch udělám nejspíš samostatný zápis. Takže teď o Halloweenu, Elis, Alice, o útoku na Ministerstvo kouzel a možná ještě o něčem...

Takže Halloween... Výzdoba nádherná, ale hned pro probuzení nás neuvítalo nic... Žádná soutěž ani něco takového. To nám oznámili až později. Už jsme se lekli, že žádná akce nebude... Měli jsme hledat princeznu... Jít po stanovištích, splnit úkoly, zjistit, kde je a zachránit ji. No bohužel jsem do mučírny přišla pozdě. Když jsem tam totiž došla, rozlehlo se rozhlasem, že je princezna v bezpečí. Zatracená náhoda! Jedním z těch zachránců byl i James. A ten si na plese vybral jako odměnu čokoládové peníze místo polibku od princezny. Fi by ho zabila, kdyby vybral jinak... Mimochodem na plese ani nehrála hudba a pozorovat Lily (tedy princeznu), jak tančí s naším prvákem bez hudby, přičemž se okolo prohánějí 2 duchové a dělají bordel, bylo zajímavý. Lily si pak k nám přisedla a ještě jsme kecali.. No ale popravdě... Byla zatraceně pěkná! Jo a chodí někam na Merlinovu školu... A dál nevím.

 

Ten den se prodával i Expresní Denní Věštec. Bylo tam vlastně o tom, jak utekl jeden chlápek z Ministerstva a že ho vysvobodila nějaká skupina. Popravdě jsem se hrozně lekla, protože v nebezpečí byl i taťka... A ikdyž jsem mu ten den napsala dopis, ještě neodepsal...

Ale půjdeme dál! Nevím, jestli už jsem se zmiňovala o Dworkinovi... Jestli ne, tak je to náš nový profesor formulí a obrany. A je z Ruska. Vypadal přísně, trošku jako Alert, ale tak... Je fajn... Z esejí mi dal Véčka a dokonce mi nabídl, že pokud se mi nepodaří během prázdnin naučit kouzla z druháku (jen pár...), tak že se na to se mnou podívá. Takže má i lepší stránku.

A teď se přesunu k zvířátkům. Tedy k POKT. Probírali jsme dlaždičouny a pan Burst se trošku přeřekl... Že prý malý dlaždičoun váží 6-12 kilo... No nezdálo se mi to, tak jsem ho na to chtěla upozornit.. Ale to Jul nemohla ulítnout poznámka, že? Nakonec se tedy opravil no... Ale ta Jul mně trošku naštvala, když se zastávala Bursta a vlastně i tvrdila, že dlaždičounek váží i 12 kilo... No jo no... Někdo se prostě drží každýho slova, jaký řekne profesor..

A půjdem dál. Jednou jsem seděla vedle Jamese a ho prostě přepadla taková zajímavá nálada... Hrál si na zombíka a chtěl mi sníst mozek. No co ho nenapadne. A jako jedinou možnost, jak se mu ubránit, jsem viděla, že mu budu muset skočit na klín... A tak jsem taky udělala. Když jsem mu po chvíli z klína slezla (protože něco říkal o Fi, jak by se jí to nelíbilo), tak přišla Fi! My o vlku...

Jo a mimochodem jsme byli v Prasinkách, kde jsem si u Taškáře koupila šperhák a hrnek, kterej někoho polije, nebo ho kousne do nosu (to je mimochodem dárek pro Feixe). Takže budu trénovat! Vlastně u Taškáře si ty šperháky koupilo víc lidí a sám prodavač si myslel, že plánujem nějakou velkou loupež.

A teď trhy. Zajímavý jako vždy. A užitečný, protože jsem neměla moc dárků. Vlastně skoro žádnej... A když tak nad tím přemýšlím.. Chodila jsem tam vlastně kvůli Alice... Ona je super. Milá, hodná (ale jen někdy!) a prostě je to Alice. Mylady.

Každopádně mám tedy nakoupené všechny dárky. Naštěstí...

A teď sjedu zas k Fi. Pořád si láme hlavu s tou věštbou... A tak, když jsem uslyšela hlas Elis z rozhlasu, napadlo mně, že by jsme za ní mohly s Fi skočit a probrat to. Přece jen Elis je jiná než ostatní jasnovidky. Puberťačka zkrátka. Domluvily jsme se, že za ní zajdem ve středu. Tedy dnes. Ale Elis nikde... No co, nejspíš už odjela za přítelem. Zajdem za ní někdy po Vánocích. Fi se kvůli ní i ulila z divadelního klubu.. Ale co už.

Musím se ale vyspat... Zítra Vánoce. A Nicol jede domů... Ta mi mimochodem nabídla, že u ní můžu být příští Vánoce, že bude sama. To už vlastně nebude v Bradavicích... No ale těším se. A jsem zvědavá, jak se jí bude líbit můj anonymní dárek... A taky by mně zajímalo, co proti mně Merovol má.. Ve vlaku a už i v testrálu...

Ještě jsem vlastně zapomněl na moje narozeniny... Nechci už je nikdy slavit, zapřísáhla jsem si to. Ale to by Jen nemohla přinést dort a Daniel s El by nemohli začít zpívat... Vlastně tam byl i James. Nevydržela jsem to a musela jsem zdrhnout na čerstvý vzduch. Jen mně chvilku pronásledovala, ale pak mně pustila... Nesnáším svoje narozeniny...

No nic... Dlouhej zápis... Brooou!

Diskusní téma: Halloween, Ministerstvo, Alice, narozeniny

Titulek: prostě já Vložil: Alice Datum: 29.10.2015

Parádní zápis :3

Titulek: Re: prostě já Vložil: Marry S. Datum: 29.10.2015

Vďaka :3

Titulek: :D Vložil: Fi Datum: 29.10.2015

Móc hezky jsem si početla :D
Btw. Až zapnu hru, asi si změnim písmo, jelikož ty sem dáš fakt všechno :P

Titulek: Re: :D Vložil: Marry S. Datum: 29.10.2015

Všechno sem nedávám :D A dík

Přidat nový příspěvek