Inspekce

29.04.2015 21:00

Ministerstvo se už zase plete do věcí Bradavic !

Jako by nestačilo, že přijela inspekce a máme nový řád. Ještě k tomu pomlouvají náš milovaný žebřík do učebny Astronomie. Prý je starý a mohl by z něj někdo spadnout. Když z něho nespadne asi 70-ti letý Aquarin, proč by padal nějaký prvák ? A ještě když má Aquarin hůl. Jo a taky Adkins s Gilbertem zkopali našeho milovaného Máru. Údajně kvůli barvě pleti... To, že někdo má otce černocha a matku cikánku přece není zločin ! Každopádně zpět k ministerstvu. Jednoho inspektora jsme dostali na přeměny minulý týden. Stál prostě mezi figurínama a všechno to pozoroval. Jinak jsem je ani moc neviděla. Všichni se k nim chovají hrozně. Matt říkal, že kdysi tady byla inspekce a ten jejich vedoucí (nebo nějak tak) byl členem Rudého půlměsíce. Právě na Matta mají různé upomínky. Dá se říct, že není moc nadšený, že tu jsou. A já ? Já se držím zpět. Byly by to zbytečný problémy.

A co jiného na škole ? No jo ! Mám koťátko !!! Jmenuje se Buikhu Jabari. S tím jménem mi ještě o prázdninách pomáhala mamka. Buikhu znamená nejlepší, Jabari je zase odvážný. Je to opravdu nádherný, nejroztomilejší a hodně hravý kocourek. Možná na něj David žárlí. *zubící se smajlík*

 

Vaše reakce :-)

Titulek: pokec Vložil: Williem Sebas Datum: 09.05.2015

Marry o té Inspekci ani mně nemluv chovali se vůlgárně ty z Ministerstva

Titulek: Aquáč Vložil: Narion Datum: 30.04.2015

Nad tím jsem včera přemýšlel, jak jak po tom žebříku dokáže vylézt 81 letej děda a ještě k tomu s holí... :-D Jinak ta kočka vážně originální jméno =))

Titulek: Re: Aquáč Vložil: Williem Sebas Datum: 11.05.2015

pane profesore vy ste jako mladík eště :D

Přidat nový příspěvek