Konečně pravda

26.03.2016 22:38

Hmm.. říká se, že pravdu může ranit. A já tomu začínám vážně věřit.

Vlastně.. pamatuješ si, jak jsem do tebe psala ohledně toho, jak jsem se s Alice hrozně moc opila a nic jsem si nepamatovala? Hah, tak tohle už je pryč. Už vlastně vím, co se tehdy stalo. Jak? Jednoduchá odpověď - Rosa. Na hradě jsme to probíraly, to mi doporučovala čaj, to už jsem navíc psala, ale jen, kdybys zapomněl. A ten nepomohl. No.. tak jsem si s ní domluvila schůzku na středu. Měly jsme se sejít kolem oběda v Kotli. Obě jsme tam byly dřív, pokud vím, ale prostě jsem za ní nešla. Až když už se schylovalo k tomu obědu, tak jsem se rozešla dolů. No.. potkala jsem po cestě Alice, prohodily jsme pár slov. Došla jsem k Rose a prý, že si zajdem někam do přírody. To mi naprosto vyhovovalo, určitě lepší než nějaká ordinace. 

Přemístila jsem se s ní na ten ostrůvek u Portu. Tam byli snad 3 lidi. Tak jsem nadhodila, že by jsme mohly zkusit pláž kousek od Portu. Tam byl ale Danny a odmítal odejít. Nakonec jsme šli do Godrikova Dolu a tam na nějaké staré hřiště. Líbí se mi tam, někdy si tam ještě zajdu. Sedly jsme si do trávy a chvilku si povídaly. No.. a já si měla lehnout.

Já.. vážně jsem to udělala? Proč? Jak to? MARRY! TY SE PROSTĚ NEDOKÁŽEŠ OVLÁDAT, CO?! Pfůůů, klid.. klid.

Ten den jsem ještě šla do nové čajovny, která patří Ay a jak jsem se později dozvěděla, tak i její starší sestřenici Sam (Prý mě někdy Ay představí, už se těším!). Je to tu fakt pěkné, stejné, jako před rokem. Skoro. No.. šla jsem tam s Jenny. Kousek od nás seděla.. hádej kdo. Alice. Skvělé, vážně skvělé. Myslela jsem si, že bude lepší, když to bude vědět. 

Až jsem zaplatila a od stolu Alice odešli lidi a zůstala tam sama, přisedla jsem k ní. Řekla jsem jí, že vím, co se tehdy stalo a řekla jsem jí, že ona mě tehdy zlíbala na posteli. Takhle jsem to říct neměla.. měla jsem to říct jinak. Je to moje vina, né její. Ona se v rychlosti ode mě odsunula, zvedla na nohy, zaplatila a byla fuč. Ranilo mě to, co ti budu povídat.

Zbytek večera jsem strávila s Ay, která mě chvíli utěšovala a já jí pak pomohla umývat nádobí. Během toho jsem se také dozvěděla o té Sam. Snad je taky tak pěkná jako Ay.

No.. chci, aby to mezi náma zase bylo fajn. Pokusím se to Alice vysvětlit hned, jak se objeví.

Diskusní téma: Konečně pravda

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek