Láskonoš, boj a Ala

10.10.2015 23:05

Takže... Začátek školního roku 99/00... Popravdě vůbec netuším, co se bude dít příští století. Ale tak teď se zaměříme na přítomnost a né budoucnost. Ikdyž možná i budoucnost, no..

Začnu tím nejzajímavějším a nejhorším. LÁSKONOŠ. Pokud nevíš, o co jde, tak to rychle zjistíš, deníku. James mi prostě jednou řekl, že se na hostině napil nějaké červené tekutiny (tedy Láskonoše) a prvně uviděl mně. Takže se do mně zamiloval... A večer jsem měla i důkaz.

Mimochodem jsem se před ním zmínila i o tom, že se chci rozejít s Davidem. 

Mimochodem za Davidem jsem byla a prý nemá povolené návštěvy...

A vrátím se k tomu Láskonoši. Přišla k nám i Jen a já se rozhodla zjistit, jestli opravdu to červené na hostině byl Láskonoš, protože jsem si ho načepovala do flašky. Je štěstí, že jsem se ho nenapila na hostině, protože jen bůh ví, do koho bych se zakoukala. A tak jsem se teda napila...

Ano... Jenifer... Na Jamese jsem se nechtěla kouknout, protože kdyby jsme oba byli zakoukaní do toho druhého... No dopadlo by to špatně.. Naštěstí jsme to dokázali s Jamesem nějak potlačovat, protože jsme byli vlastně oba zamilovaní v tu chvíli do 2 lidí. A ten večer jsem se kvůli Jen nastěhovala k Shyamovi. Ale naštěstí jen na jednu noc.

Ale už opustím téma Láskonoš a přesunu se na další. Máme nového profesora na lektvary... Upřímně... Chtěla bych, aby nás na ně učil zase Alert. Ten profesor se jmenuje nějak Mooncosi. Možná Moonstore ? Netuším... Ale v lektvarech bude zkoušet ústně a na zkouškách budeme rozpoznávat lektvary.. A taky budeme mít esej... Ale byla jsem na první hodině lepší, než Pan Čistokrevný ! Vé a 3 body pro Nebelvír ! Anoooo !

No jo vlastně.. Ve čtvrtek jsme se s Jen nějako nepohodli... Proč ? Fi měla depku, že ji příjde Matt zabít... No a Jen začala z ničeho nic mlátit Charlieho. Šla jsem ji teda uklidnit... Vzpírala se a křičela na mně... Pak mně skopla na zem a zamířila na mně hůlkou... Na tenhle zážitek nikdy nezapomenu... Připomělo mi to Farley, když na mně použila to kouzlo, abych se nemohla hýbat a pak mi něco vpíchla do žíly... Ptfuj ! Fi odlákala pozornost a já se stihla zvednout. Chytla jsem ji ještě pevněji a myslím si, že jsem jí snad i zaryla nehty do kůže. Jenifer se mi v jednu chvíli prudce vytrhla a použila na mně kouzlo, kvůli kterému jsem se začala točit kolem své osy... A utekla k východu. Vypěnila jsem... Vytáhla jsem hůlku a zamířila na ni. Nemohla jsem přemýšlet. Kdybych moc přemýšlela, neudělala bych to. A proto jsem použila hned 3 kouzla, pro jistotu. Slimáky, podkopla jsem jí nohy kouzlem a pak jsem jí odzbrojila. Jenže se flákla do hlavy a byla v bezvědomí. Přenesly jsme ji s Fi do křesla a probouzely. Fi v jednu chvíli zaskočila i pro nějakého profesora. Nikdo ale nebyl vzhůru. Celou tu dobu se kolem ochomejtal Pan Čistokrevný s tím, že jsou slimáci zakázané kouzlo a že se nemá používat... Debil jeden ! Jen se teda nakonec probudila a je celkem v pohodě... Jen přes víkend prostě odpočívá. Je mi to vážně líto, ale nemohla jsem jinak. V tu chvíli byla ta hodná Marry pryč a nastoupila ta zlá. Alespoň teď ví, co všechno dokážu přátelům udělat...

A nakonec napíšu o mé návštěvě profesorky Mang. Původně jsem jí chtěla napsat lístek s tím, že jestli nemá někdy čas. Že bych se stavila na čokoládu. Nemohla jsem si ale vzpomenout, jak se píše Mang-Quartanon, tak jsem jí to šla zanést do truhličky. Ale v tu chvíli jsem si řekla, že bych mohla zkusit zaklepat. Zaklepala jsem a vida ! To se jen usmála a : ,,Slečno Spring. Dobrý den. Pojďte dál." Když jsem vešla, tak to zase bylo : ,,Posaďte se. Jak se vám daří ?" S Mang jsem si dala čokoládu a popovídali jsme si tak o všem, co se dělo apod. Takže i o té Jen.

Když jsem se jí ale zeptala, co dělala celou tu dobu ona, řekla něco o tom, že se rozváděla... No... Asi jsem se neměla ptát..Pak asi 5 minut po večerce přišla s tím, že bych už měla jít. A to mi u dveří vyklouzla taková (možná divná) větička...

To bylo asi zatím vše... Nevím, co bych k tomu všemu měla napsat. Prostě se ty věci se mnou vymykají kontrole... I James si teď myslí (a správně !) to, co jsem řekla Jen a Fi... Možná to nezjistí...Možná na mně nezmění názor... Možná mně miluje...

(a něco na pobavení z vlaku :) )

Diskusní téma: Láskonoš, boj a Ala

Titulek: Zvěd Vložil: Alice Datum: 11.10.2015

Zase krásný zápisek :) chm...že by Alice nebyla jediná, kdo rád lichotí profesorkám? O:) A Láskonoš jste si užili? :D

Titulek: Re: Zvěd Vložil: Marry S. Datum: 11.10.2015

Díky :) Má to i svůj důvod :D Měním tak trošku Marry osobnosti :) Samozřejmě ! :D

Titulek: Nevím Vložil: Felix Datum: 10.10.2015

Kdo je ten Pan Čistokrevny ? :D

Titulek: Re: Nevím Vložil: Marry S. Datum: 10.10.2015

Pan Čistokrevný je Amai :D

Titulek: Komentář Vložil: Fi Datum: 10.10.2015

Prostě skvělý! :3 ;)

Přidat nový příspěvek