Lektvarologické soutěže a kluk bez nohy s modrákem

04.03.2016 20:40

Ahoj. Od doby, co jsem se dostala na ošetřovnu už uplynula dlouhá doba. Mezitím se mi ruka krásně zahojila, proběhly 2 lektvarologické soutěže a já stihla fláknout Maxovi. Ale popořádku.

Lektvarologické soutěže.. začnu u první. První byla v Bradavicích a nastoupila proti nám Colchesterská škola. Za nás Matty Pierce a Harwey Hill, za ně Reece Chester spolu s Lilian Sharp. Za tohle kolo se toho odehrálo hodně. Lilian si sedla na místo, kam se dává kotlík, takže si spálila zadek, Reece dostal do koulí od Lilian, byli jsme na "párty" a tak no. Vyhráli jsme my, mimochodem.

Druhé kolo se konalo proti nějaké chlapecké škole. Museli jsme se přemístit, další kolo soutěže bylo v nějakém stanu. Mimochodem musím říct, že jedna ta porotkyně je fakt pěkná. Škoda jen, že se tváří tak nepřístupně. Jo a opět jsme vyhráli. Mám pocit, že nám nadržují.

A pak Max.. myslela jsem, že je fajn. On taky vcelku fajn je, jenže je někdy fakt a to vážně fakt blbej. Předtím chtěl po mně Sytovec a teď Dokrvík. Sytovec jsem mu uvařila, nenechám ho umřít.. ale Dokrvík? No to víš, že jo. Navíc jsem mu nedávno sebrala s Kris whisky. Je mu přece jen 11, nemůže pít. Před pár dny se na koleji strhla taková.. potyčka. Něco kecal, měla jsem ho fakt plné zuby, tak jsem si šla sednout ke krbu. On tam furt byl a kecal, řvala jsem na něj, ať odejde, varovala jsem ho. Byla tam i Jen, mimochodem. Zvedla jsem se, došla k němu, chytla ho za róbu a vyhrožovala dál. Nechtěla jsem mu ublížit. Jen se mě pokusila zastavit, Max provokoval. Uvolnila jsem jednu ruku, Jen ji chytla, já se jí vytrhla a Maxovi flákla pěstí do tváře. Ten večer jsem na něj ještě málem skočila, kdyby mě Jen neuklidnila. Maxe odvedla spát a mluvily jsme, přičemž jsme koukaly do krbu. Ten oheň je vážně úžasnej.

Mimochodem.. dříve jsem ho umývala a vysvětlovala mu, co je to kondom.. podruhé už to vážně nechci dělat. I když to s kondomem bylo vtipný.

Jsem ráda, že to Max nenahlásil. Možná je fajn kluk uvnitř, jenže kdyby se nezachoval tak, jak se zachoval, zůstaly by naše vztahy na úrovni plusu. Teď jsme na mínusu. 

Nevím, jestli chci napsat ještě něco.. takže asi zatím. 

Diskusní téma: Lektvarologické soutěže a kluk bez nohy s modrákem

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek