Marry ''nemehlo'' Spring

06.04.2015 20:48

Ano, opět se mi něco stalo...

S Davidem jsme šli na ostrov u Porstmucku a jak jsme tak skákali po těch kamenech zpět, špatně došlápnu a bum ! Naražený kotník. Opravdu suprová zpráva... A to jsi mě u Munga chtěla Rose nechat. Ještě abych se nechala obrat o ten skvělý pocit, když mě doma někdo obskakuje. Sice si mě bude mamka doma hlídat jako oko v hlavě, taťka ji zase přemluví a tipuju ve středu jsem zase v Kotli.

Jo a taky jsem si konečně sehnala pokoj ! Už mi to věčný cestování domů autobusem fakt vadilo. Jako nic proti mamce nebo tak, ale ty autobusy už snad nemůžou být horší. David mně šel vyprovodit, tak jsem mu udělala aspoň menší radost. *zubící se smajlík*

M : Ale teď už budu muset mazat

D : *koukne na ni* dobře

M : *rychle mu dá pusu na tvář a rozcuchá mu rukou vlasy*

D : *zčervená*

M : Měj se *zazubí se*

D : *usměje se* ahoj

M : *opatrně našlapuje na levou nohu*

D : *chytne si na tvář*

David mi slíbil, že mi pošle sovu ohledně dění v Kotli, tak snad budu aspoň trochu v obraze ohledně Elmera a Grenvilla. Prý je nakonec nechytili a jsou na svobodě....

Možná to nebyl dobrý nápad napráskat je...

Vaše reakce

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek