Marry zase na ošetřovně

18.05.2015 14:52

(Delší, ale musela jsem to napsat :D )

Zase na ošetřovně... Jak se to stalo ? Povím ti tedy celý příběh.

Nakonec jsem se tedy dostala domů na Vánoce. Když jsem se objevila v Kotli, taťka nikde. Tak jsem se chvilku potulovala a potom si zašla na zastávku. K mému překvapení tam stál taťka a opíral se o střechu auta. Řekl, že pojedeme do toho Cornwallu. Zkrátka jsme přijeli, přespali, rozbalili dárky, šli na pohřeb a pak zase domů. Vlastně jsme se ještě stavili na Jacobův hrob. Na silvestra jsme byli teda doma. Taťka to nese hodně těžce a když má volnou chvilku, snaží se najít toho muže, který unesl Katie. Každopádně jsem se dnes dostala do Kotle a někdy kolem poledne jsme se přemístili pomocí přenášedla. Thorinson nás uvítal a David se mi najednou objevil před očima. Byla jsem fakt ráda, ikdyž to tak nevypadalo. A tak jsme se vydali do spolky.

Shyam a Jen byli hrozně nadšení, že mě vidí. No, nadšenější byla spíš Jen. Zalezla jsem do pokoje, rozdala dárky a pak jsem hledala Thorinsona nebo Senter, aby mi přejmenovali truhlu v pokoji, jelikož bydlím jinde a ty dárky skřítci nanosili do pokoje, kde jsem bydlela s Kristene. Kristene jsem nějak objevila a potom mi donesla ty dárky. Jeden byl kolejní a ten druhý od taťky. A bylo v něm koště !!! Přesněji Zameták 1. A na násadě mělo vyryté Lucy. Aspoň mám pěknou vzpomínku na mamku. *nakreslený Zameták 1 a vedle toho srdíčko* A zatraceně dobře se s ním lítá. Každopádně jsme s Jen pokračovali v diskuzi o mé terapii, když na nás začala Kris posílat kouzla. Jo, trošku mně to naštvalo a tak jsem chvilku Kris vyhrožovala. Nemyslela jsem to ale vážně. Odešla jsem si odhodit koště na pokoj a když jsem se vrátila, Jenifer byla velmi blízko u Kris a myslím, že jí vyhrožovala. Chytla ji za ruce, Kris začala kopat a musela jsem začít zachraňovat. Jenifer jí potom bouchla pěstí do nosu a Kris ji naopak kopla do břicha a tím ji shodila na zem. Ani nebudu popisovat, jak jsem se cítila. Kris uhodí mojí skoro sestru, tak co jsem měla dělat ? Strčila jsem do ní a ona zabalancovala. V tom je objevil Matt.

S jeho pomocí jsme posadili Jen do křesla. Dožadoval se toho, aby jsme mu řekli, co se stalo. Tak jsem ho vzala stranou a všechno jsem mu vykecala. Když potom, k mému překvapení, z něj vypadlo, že Thorinson říká, že mám jít na ošetřovnu. Proč sakra ?! Na patře ošetřovny si mě potom přebrala Rosie a snažila se mě přemluvit, abych tam šla. Slíbila mi dokonce, že se mně snaží dostat ven co nejdřív to bude možné. Pochybuju ale, že by se jí a Alice podařilo přemluvit Rosu nebo Hitori. Po chvíli se jí to opravdu podařilo. A tak jsem se zase vzdala a kráčela hrdinně vstříc údajně té nejlepší variantě, co mohla být.

Co potom ? Pak už se nic moc nedělo. Podívali jsme se na balkón a potom jsem si pohladila Augurona díky Richardovi. Je to takový roztomilý kouzelný pták. Prý zpívá, když bude pršet. Samozřejmě teď myslím toho Augurona, ne Richarda. A pak jsem se tedy odebrala spát.

Jak dlouho si mě tady nechají a co budu zatraceně dělat, když tu nemám knížky ani kocourka ? Už tady ale nechci být ! Nejraději bych slezla z toho balkónu, ale je to fakt vysoko. A navíc by mě pak přivedli násilím. Ve středu, tipuju, přijde zase Rosa a bude mi promlouvat do duše. Celá nadšená.

No nic. To byl celý den. Dobrou noc, deníku. A přej mi štěstí, prosím.

Vaše reakce :-)

Titulek: .. Vložil: Jenifer Datum: 18.05.2015

Porad se nemuzu zbavit dojmu ze ji prastila jenn do tvare a ne do nosu(nemela uhybat) jinak suprovej zapis

Přidat nový příspěvek