Marryino tajemství, Felix a Chechtavec

03.10.2015 22:53

Takžééé... Další zápis a další várka věcí. A tentokrát je toho fakt moc ! Ani nevím, kde začít...

Vše to začíná Fionou... Seděli jsme dole v Kotli s Jen a Vin a ona chtěla jít něco probrat... Tak jsme šli do altánku. Tam na mně vybalila nějakou otázku. Už si ale nepamatuju kterou. A pak ještě jednu... Horší... Trochu jsem se bránila, ale nakonec jsem odpověděla... Nebudu tady psát, co jsme rozebíraly... Ale můžu jen napsat, že to bude jeden z důvodů, proč se chystám rozejít s Davidem... Fi každopádně byla trošku šokovaná a pak jsme šly spát.

O pár dní později jsme seděly s Jen u stolu, protože jsem měla vyzkoušet její nový experiment. U stolu za náma seděla ještě Fi a Felix. Ježiši no jo !! Felix je můj kamarád z dětství a teď nastupuje do prváku. Měla jsem zavřít oči... Dala mi do rukou nějakou flašku a že se mám napít... Tak fajn... Proč ne... Napila jsem se a chutnalo to celkem dobře... A během chvilky jsem se cítila úžasně... Jen mně rozesmívala a Vin se na mně dívala fakt divně... Prostě jsem se furt nevysvětlitelně smála... Později jsem zjistila, že to byl Chechtavec... Felix byl ale ten den fakt hrozně přešlý a taky jsem zjistila proč... Vadilo mu, že se s ním skoro vůbec nebavím. On je prostě docela citlivej, no... 

Rozhodla jsem se mu ale věnovat... Procházeli jsme Příčnou a pak se šli kouknout do nějakýho sklepa... Myslela jsem si, že myslí ten sklep za Kotlem, ale ne... Šli jsme přes tu zídku a seskočili. Slezli do sklepa a byly tam dvojité dveře. A hroznej smrad ! Když jsme otevřeli, hned před námi jsme uviděli psa... S pěnou u huby... Oba jsme začali opakovat nenene a rychle jsme zavřeli, protože se ten pes na nás rozběhl. Ten den mi mimochodem (pokud vím) dal dopis od jeho mamky. Že se možná dostane do Zmijozelu, ale i přesto chce, abych na něho dala pozor... Jeho taťka má po operacích, takže tak...

Teď zase nevím, kdy to bylo, ale viděla jsem Shyama !!! Poprvé kolem mně jen prošel, protože jsem se smála a opírala se o zeď a on se koukal do země. O den později už jsem ho uviděla stát u zábradlí a koukat dolů. Takže co Marry neudělá, že ? Zakrýt oči ! Podle rukou mně nepoznal, ale podle hlasu prý jo... Pěkně jsme si popovídali a pak se šel ještě najíst a projít po obchodech, pokud vím.

A pak přišlo na řadu popovídání s Jen... Zase o tom, co jsem probírala s Fi... A Jen byla ještě víc šokovaná... Zkrátka to nečekala no... To se tak stává, když se vaše nejlepší kamarádka "trošičku" změní u Munga.

A vlastně za 2 dny a jedem do Bradavic, že ? Super !!!

Diskusní téma: Marryino tajemství, Felix a Chechtavec

Titulek: pff Vložil: Alice Datum: 04.10.2015

a já zase nic..asi budu s tebou muset hrávat častějc! Ale zápis hezký :P

Titulek: Re: pff Vložil: Marry S. Datum: 04.10.2015

Až teď jsem si uvědomila, že jsem na mylady zapomněla... :D
To budeš muset ! :D
A děkuju :)

Titulek: . Vložil: jenifer Datum: 03.10.2015

Jako vždy skvělí zápis :D

Titulek: nevim Vložil: Felix Scean Datum: 03.10.2015

Taky si mohla o Felixovi napsat více :DDD

Přidat nový příspěvek