Návštěva

01.09.2015 18:02

30.7.1999. Tento den se mi vryl do paměti. Proč ? Protože se stalo něco úžasné... A proto o tom musím napsat samotný zápis !

Během dne se ve dveřích do pokoje objevila Farley. A  že prý mám návštěvu... Jenifer a její "střeštěný" spolek jsem nečekala, takže mně nejdřív napadla Rosa, ale ta by si snad odemčela, no ne ? Ve vteřině Farley vycouvala a ve dveřích se objevila známá tvář. Krásná dívka menší postavy s bronzovými vlasy, se světle modrýma očima a malým nosíkem. Nicol !!!

A donesla mi dokonce pár dárků ! Nádherného bílého malého vlčka (abych se k někomu mohla během noci přitulit), bonboniéru (abych tam neztratila na váze) a nádhernou růži (aby mi za pár dní uschla). Byla jsem ráda, že se ve dveřích objevila právě ona ! Byla jsem ráda, že jsem mohla někoho po dlouhé době obejmout ! Byla jsem ráda, že jí nejsem cizí a že mně má pořád ráda !

Jenže to by jsme nebyli my, kdyby jsme se nezačali bavit o úplných blbostech... O tom dárku pro Alerta, například. Ukázalo se, že jí ještě Alert nenapsal, jestli se mu dárek líbil. *pokrčí rameny*

A pak otázka, která se mi držela na jazyku od té doby, co jsem si přečetla Věštce... Jak je to vůbec s Mattem ?

A pak začala vyprávět, jak začala malovat. Né sebe sama, ale portréty a obrázky. Docela mně to překvapilo :) A pak dokonce sama navrhla, že až příště přijde, tak mně nakreslí. Ale moje chytrá hlavička něco vymyslela. Měla jsem přece na stolku papíry a pastelky. Tak proč né teď ? Nicol samozřejmě souhlasila a pustila se do práce. Jenže netušila, že ten blázen, který sedí před ní, bude dělat blbosti. Nebo spíš, že udělá jednu blbost, aby ji rozveselila...

Ale chtěla jsem jí něco říct. Bála jsem se, co řekne. Bála jsem se její reakce.

Nakonec to dokreslila a dala mi to. Vážně dobrá kresba ! Ještě nikdy mě nikdo nekreslil, takže jsem byla absolutně nadšená. K večeru musela odejít, ale tenhle den... Ten si budu pamatovat navždy.

Vaše reakce :-)

Titulek: :3 Vložil: Nicol Datum: 01.09.2015

:33 děkuji, bylo to super

Přidat nový příspěvek