Netřeba zbytečných slov

11.01.2016 20:25

Dneska chci psát o něčem důležitém pro mě.. měla bych sice psát i o tom Nebelvírsko-mrzimorském výletu (jelikož se k nám pak přidaly i Alice, Vin a Susan), ale.. tohle je pro mě důležitější.

Cari

O Cari jsem se tady snad ještě nikdy nezmínila.. Cari je holka, kterou jsem viděla naposled v prváku. Teda až na tyhle prázdniny. Když jsem byla v prváku, tuším, že nás nějak tak šikanovala (ale mně prý ne). Brala taky hrozně moc bodů koleji spolu s Hay. No ale zpět k tomuhle létu. Hrozně se opíjela ohnivou whisky (a musím přiznat, že je docela dobrá), posedávala v kotli a sledovala okolí. Prý teď překládá knížky.

Ale teď k té důležitější věci.. jednoho dne jsme se rozhodli hrát flašku. Jen já a Katie. Pak se přidala Tamsin, jedna prvačka. A pak už nás tam bylo prostě moc. Přišla i Cari. A Nicol, na jedno kolo. A pak se to nějak zvrtlo. Byli jsme tam jen já, Cari, Max Holden a Wennys. Cari mi dala úkol, ať políbím toho, kdo se mi u toho stolu nejvíc líbí. A tak jsem si vybrala ji. Později na mě přišla otázka..

A pak odešel Max i Wennys. A já s Cari jsme šly vyvenčit Cookieho, jejího německého ovčáka. Seděly jsme na zídce a kecaly jsme. O mých jizvách. A přejela mi po ruce.. po tváři.. a po.. po hrudi. Když jsem řekla, že nejhorší mám na srdci, přejela mi rukou na prso. Mnoo.. pokračujem asi dál. 

Letaxem jsme se dostaly k ní domů. Ukázala mi její dvorek, kuchyni, jídelnu a pak.. pak kde jsem měla spát.. a Cari se vymlouvala, že má sice 3 ložnice, ale! V těch dvou jsou prý nepovlečené a celý den se tam větralo a.. a.. jo.. v létě.. zima.. mno. Dopadlo to tak, že jsem se svlíkla do spodního prádla, skočila do postele a..

Bylo to.. krásný.. zvrácený.. úžasný.. pro ostatní oči možná nechutný. Jenže.. Cari je Cari.. věděla, co dělat. Je zkušená. Bylo to.. zajímavé.. a super. A prý i já jsem byla dobrá. Na to, že to bylo moje poprvé..

Ale vím jediné.. Cari ze mě definitivně udělala lesbu.

*nakreslená podobizna Cari líbající Marry na krk*

Diskusní téma: Netřeba zbytečných slov

Titulek: Lesba Vložil: Alice Datum: 12.01.2016

Pfff! Teď vážně lituju toho, že si to ani jedna nepamatuje...mé zásluhy jsou připisovány jiným -.-

Titulek: pochvala Vložil: James Datum: 11.01.2016

Moc pěkný, jen příště víc detailů .;)

Titulek: Re: pochvala Vložil: Marry Datum: 11.01.2016

Lehce se to řekne :) Ale díky

Titulek: Body Vložil: Hay Datum: 11.01.2016

Jsem rozhořčená! :D Já vždycky body pro kolej získávala, nikdy jsem nechodila s Cari na ty její "vemtenámbody" výpravy :D možná jednou ze začátku, jinak jsem jí pak už nadávala za každej ztracenej bod. To se jako musím obhájit, protože to je lež! :D Pche. Pche!

Titulek: Re: Body Vložil: Marry Datum: 11.01.2016

Dobře dobře dobře :D Beru zpět

Přidat nový příspěvek