Nicol, Reiko, usmíření s Alice, Em

12.04.2016 22:48

Ha, zase zápis, kde budu rozebírat jen holky.. proč ne, že? 

Nicol

Pamatuješ, jak jsem říkala, že ji začnu ignorovat? Jo, dařilo se mi to. Ale nějak jsem postupem času zjistila, že to není fajn nápad. Já jí chtěla být na blízku. Chtěla jsem jí být podporou a nechtěla jsem jí být vzdálená. Tak jsem jí jednoho dne donesla růži a promluvily jsme si. Výsledkem bylo obejmutí.

"Ale už nedělej takové blbosti, ano?" 
"Vždyť víš, že dělám jen blbosti."

Domluvila jsem se s ní na kafe a ten den s ní byl vážně super. Moc mi to chybělo. Jen my dvě, nikdo jiný. Jako bych se vrátila do dob, kdy ještě byla na hradě. Pamatuju si ještě na svůj první nábor. Tehdy mě Matt překecal, ať tam jdu, nelákalo mě to. Ale hned jsem si to zamilovala. Vzali mě a právě od Nicol jsem dostala chrániče. Bylo to skvělé. Víš, deníku.. hrozně se divím, že si ji ještě nějakej klučina nenabrnknul. Jako jo.. asi bych byla naštvaná. Ale zase chci, aby byla šťastná. A se mnou by šťastná nebyla. 

Přesně tyhle blbosti mi tak chyběly.. 

Reiko

Brigádnička v Kotli. Krásná japonka, vážně. Řekla bych, že hezčí než Cari. Reiko Fukushima.. teda Takashima. Vážně skvělá holčina. Potkala jsem ji před pár dny a tak mě prostě napadlo, že bych ji pozvala na kafe. No.. vylezlo z ní, že jaksi nejde tímto směrem, nebo jak to podala. Hehe. Vytáhla jsem ji nakonec na zákusek do Café Diamond. Dnes jsme tam byly. Bylo to skvělé, strávily jsme tam skoro celý den. Moc jsem si to užila. 

A pozor! Prý má kamarádku, která by mohla být nakloněná na stejnou stranu jako já! A už popis zní dobře! 

"Průměrně vysoká, štíhlá, hnědé vlasy, zelené oči. Někdo by řekl, že je trochu švihlá. Takový ten typ, co z ničeho nic začne polštářovou bitvu."

Prý s náma udělá schůzku a nenápadně, velmi nenápadně, nás seznámí. Těším se, fakt jo!

Alice

Pamatuješ, jak jsem psala, jak jsem jí to vyklopila, aniž by chtěla. Nu.. dnes se mi za reakci omluvila. A prý se vrací na hrad a že se mám stavit někdy do kabinetu.. hmm.. myslím, že té nabídky někdy využiju. No.. vypadala divně. Kdo ví, jestli kvůli tomuto nebo kvůli něčemu jinému. Mám tu holčinu ráda.

Emily

Před pár dny jsem si tak seděla v Portsmucku a klidně rybařila. Když došla Em. Že jestli nepůjdem do kotle nebo tak. Tak fajn, proč ne? Prodala jsem ryby, který jsem zatím nachytala a šly jsme ke krbu. Chyběl letax.. skvělé. Chyběl tam fakt dlouho, dodal se až další den. To znamenalo jediné.. spaní v přírodě. Nejdřív jsme se šly kouknout na pláž. Tam už bylo zabráno, grrr. Tak jsme se nakonec přesunuly k tomu jezírku s vodopádkem. A no.. to bych nebyla já, kdybych si z ní nevystřelila. Jenže.. tohle se mi moc nepovedlo. Bylo to asi až moc. Asi určitě.

Ráno bylo.. zajímavé. Probudil mě proud vody, který tekl přímo z její lahve. Oplatila jsem jí to. Ale zase.. Marry, sakra! To někdy prostě nemůžeš nic neudělat?! Vzala jsem ji do náruče a chtěla ji hodit do jezírka. Držela se mě jako klíště, nečekaně. Tak jsem tam s ní naběhla. Pak jsem zjistila, že tam byl skicák.. Marry! Ty jsi fakt..

No nic.. dnes končím. Popravdě.. netěším se na hrad. NKÚ..

Agrh

Diskusní téma: Nicol, Reiko, usmíření s Alice, Em

Titulek: How To Prevent Prostate Problems And Diseases? Vložil: AlbertGromy Datum: 01.06.2018

The prostate related is central to the a part of a male's reproductive system. It secretes fluids that aid in the transportation and activation of sperm. The men's prostate is found just as you're watching rectum, below the bladder and all around the urethra. When there is prostate problem, it is usually really really irritating and inconvenient for your patient as his urinary method is directly affected.

The common prostate health conditions are prostate infection, enlarged prostate and cancer of the prostate.



Prostate infection, also referred to as prostatitis, is easily the most common prostate-related symptom in men younger than 55 years old. Infections in the prostate related are classified into four types - acute bacterial prostatitis, chronic bacterial prostatitis, chronic abacterial prostatitis and prosttodynia.

Acute bacterial prostatitis will be the least common of all forms of prostate infection. It is brought on by bacteria perfectly located at the large intestines or urinary tract. Patients may feel fever, chills, body aches, back pains and urination problems. This condition is treated by using antibiotics or non-steroid anti-inflammatory drugs (NSAIDs) to ease the swelling.

Chronic bacterial prostatitis is often a condition of the particular defect inside gland and the persistence presence of bacteria inside the urinary tract. It can be a result of trauma on the urinary tract or by infections received from other regions of the body. A patient can experience testicular pain, back pains and urination problems. Although it is uncommon, it could be treated by removal from the prostate defect accompanied by the utilization antibiotics and NSAIDs to deal with the soreness.

Non-bacterial prostatitis makes up about approximately 90% of all prostatitis cases; however, researchers have not to establish what causes these conditions. Some researchers believe chronic non-bacterial prostatitis occur as a result of unknown infectious agents while other believe intensive exercise and heavy lifting may cause these infections.

Maintaining a Healthy Prostate

To prevent prostate diseases, an effective weight loss program is important. These are some from the actions to maintain your prostate healthy.

1. Drink sufficient water. Proper hydration is necessary for our health and wellbeing and will also also maintain the urinary track clean.

2. Some studies claim that a few ejaculations a week will help to prevent cancer of the prostate.

3. Eat red meat sparingly. It has been shown that consuming a lot more than four meals of beef per week will raise the chance of prostate diseases and cancer.

4. Maintain a suitable diet with cereals, vegetable and fruits to be sure sufficient intake of nutrients necessary for prostate health.

The most important measure to consider to make certain a wholesome prostate is always to select regular prostate health screening. If you are forty yrs . old and above, you must choose prostate examination at least once a year.

Titulek: Zápis Vložil: Lauren Frost Datum: 13.04.2016

Hrozně mě tvoje zápisy baví :D :))

Přidat nový příspěvek