Ošetřovna

10.05.2015 16:42

(Pardon za delší zápis bez žádné speciální a zajímavé informace. Jenifer si ho prostě vyprosila :D )

Drahý deníku... Takhle už jsem tě dlouho neoslovila, co ?

Pořád ležím na ošetřovně a čekám, až se Hitori objeví a řekne, kdy mě pustí. No, jsem to ale optimista... Jestli mě vůbec pustí. Každopádně mi tu každý den chodí návštěvy a jsem za to moc ráda. Alespoň pořád nemyslím na mamku a na Katie. No... Ten člověk, který za mnou chodí nejčastěji, je samozřejmě Jen. Snaží se mě povzbudit a naléhá na mě, ať nekončím se životem. Samozřejmě nad tím přemýšlím a lidi tady z Bradavic (např. Jen, David, Carrington) mám moc ráda. Některé víc, některé míň. A samozřejmě mám doma ještě taťku. No jo... Jestli vůbec ví, že jsem se pokusila o sebevraždu ? Budu tajně doufat, že mu to nikdo nenapsal. Každopádně tady za mnou šel jednou i David, potom Shyam. Shyam si o tom chtěl také povídat. Jestli to nemá spojitost s tím, jak je Hitori zavolala do kabinetu... To se časem ukáže. David je z toho docela špatnej, že jsem to chtěla udělat.

Jinak jsem se usmířila s Alice. Říkala, že je jí líto, že mi do pusy narvala kapesník, ale nechtěla, abych si prokousla jazyk. Že se prý člověk potřebuje do něčeho zakousnout, když je to taková bolest. Potom jsme ještě probrali, jak na mě poslala profesory a kdy mi vytáhne stehy. Upřímně, můj milý deníku, jen doufám, že to nebude takové, jako při zašívání.

No a když mi přicházely ty návštěvy, poblahopřály mi k narozeninám. Musím říct, že takové narozeniny jsem opravdu dlouho neměla. No, vlastně nikdy. Od Jen jsem dostala Pouta Krve I. a II. a ještě k tomu papír na origami, od Davida knihu, která má sloužit na deník (ikdyž už jeden mám, ale co, bude náhradní) a od Rosie Deník čarodějky z lesů (nebo nějak tak).

Ale vrátím se zpět k situaci na ošetřovně. Nedávno jsem tu viděla Máru a zaslechla jsem, že se mu něco stalo se zádama. Snad je v pohodě. No a taky poslední dobou vůbec nechodím pryč z pokoje. Prostě mám takovej ten pocit, že v posteli jsem v bezpečí. Jen mi donesla nějaké jídlo a pití, tak mám aspoň zásoby. Představ si, snažím se jíst !!! 

Nevím, co bych napsala dál...

Tak se měj, deníku :)

Vaše reakce :-)

Titulek: , Vložil: Jenifer Datum: 10.05.2015

Jupí zápis!! konečně vim jak se Marry cítí. (Jenifer to neví, ale JÁ jo) jupííí :D :D :D

Titulek: Hokej II. Vložil: Nicol Datum: 10.05.2015

Podobně ^^ :D ale krásný článek

Titulek: Re: Hokej II. Vložil: Marry Spring Datum: 10.05.2015

Děkuju :)

Titulek: Hokej Vložil: J.K.Fox Datum: 10.05.2015

Sakra, nestíhám číst a koukat :D

Titulek: Re: Hokej Vložil: Marry Spring Datum: 10.05.2015

Já si neuvědomila, že hrajeme !!! :D Díky

Přidat nový příspěvek