Pod tlakem

27.11.2015 20:25

Mno... Dnes začnu od takové zrovna né pěkné věci... Prostě jsem jeden den čekala na Moonstonea, abych mu dala lektvary na ohodnocení a pak přišla Fi. Taky je chtěla ohodnotit. No jo, hold chceme, aby Nebelvír vyhrál! Během našeho čekání se ale stala věc, kterou jsem nečekala. Nejspíš slyšiny, jak to Fi popsala. Už jsem je dlouho neměla... V tu chvíli jsem vůbec netušila, kdo by to mohl být, ale až později, když jsem ležela v posteli, jsem na to asi přišla. Ale teda nevím, proč bych měla mít slyšiny toho, jak Alice zpívá:

"Lásko má já stůňu,

svoji pýchu já jen hrál,

kvůli Vám se vzdávám trůnu,

klenotů i katedrál."

Divný... Ale pak to bylo ještě divnější... S Fi jsme se rozhodly, že půjdem do spolky, že nám stejně neotevře. Vešla obrazem a já se z ničeho nic nemohla pohnout. Jako by mě něco drželo. Když jsem se pak ohlédla, byla tam vyšší postava v kabátu s kapucí. A no... Naše konverzace proběhla asi takhle:

„Půjdeš do koleje a políbíš Fionu“ *hlesne chladným hlasem*
„Cože?“
„Taky se můžu pobavit jinak a ani jedné z vás se to líbit nebude“ *chladným hlubším hlasem*
*naprázdno polkne*
„Nebo bych si mohl pohrát s Nicol..“
„Ne! To ne!“
„Chm... sladká Nicol...“
„Nenene!“ *opakuje*
 
Nemohla jsem riskovat... Takže to dopadlo tak, že jsem to udělala... Byla hrozně naštvaná, logicky. Ale James ne a to mě překvapilo. S Fi se to nakonec uklidnilo.
Ale je tu ještě důležitější téma, o kterém bych chtěla napsat...
RAYNE
Že já jsem podezřelá ze šikany? Že jsem minimálně svědek? Že jsem v nějakém Artairově spolku? Že nějaký dvě naše prvačky taky šikanují? Spratek jeden malej... Kvůli němu jsem musela sedět u Thorinsona s tím, že jsem podezřelá a celkově všechno tohle... 
Nešikanovala jsem ho! Urážela, nadávala na něj, ale nešikanovala. Vlastně jsem mu včera vlepila facku, jak si vyskakoval, spratek jeden mrňavej... Vyskakoval si až moc, tak co! Vlastně se i divím, že ještě nešel žalovat...
Fajn, tohle se dá možná považovat za šikanu... Ale jen MOŽNÁ! Zasloužil si to!
Jo a mimochodem... Na posledním POKT jsem viděla jednorožce! 2 dokonce! A nechal se pohladit! 
*celkem povedená kresba dívky zezadu a 2 jednorožců - jeden před ní, druhý mezi stromy*

Diskusní téma: Pod tlakem

Titulek: - Vložil: Jul Fox Datum: 28.11.2015

Pěkný zápis, moc ráda si čtu tvoje zápisky :)

Titulek: Re: - Vložil: Marry Datum: 29.11.2015

Díky, nápodobně :)

Titulek: zajímavé situace Vložil: Harwey Datum: 27.11.2015

pěkný zápis přečtený skoro na jeden dech :)
každopádně char jako Kendrik dělá hru zajímavou a mám tendenci ho podpořit, aby se nerozhodl kvůli nepřátelství ostatních přestat hrát.

Titulek: Re: zajímavé situace Vložil: Marry Datum: 27.11.2015

Díky :)
Ale tak ano, je fajn, že tu hru dělá takovou zajímavou, ale jako dostává nás to do kolen :)

Titulek: To je ale zlej klučina Vložil: Katie Vayne Datum: 27.11.2015

:DD ani nvíš jak mě to s tím Raynem potěšilo!!! :---)))
Zaslouží si to!:D vždyť řekl že ho šikanujem a já ho potkala dvarát a to k tomu urazil Katieninu mámu! :D meh, parchant jeden. *zavrtěla hlavou*
až umře, tak ho asi bude bolet hlava jak bude koukat na nás z toho pekla. :DD

Titulek: Re: To je ale zlej klučina Vložil: Marry Datum: 27.11.2015

Super :) Dík :)

Titulek: Jen drobný koment čtenáře ;-) Vložil: Nikolaj Datum: 27.11.2015

A nejlepší zážitek na závěr, co? ;) Jinak super blog. Docela by mě zajímalo, zda si i Rayne píše deník. XD Výše zmíněná událost by mohla být zajímavá z jeho úhlu pohledu. *zubí se*

Titulek: Re: Jen drobný koment čtenáře ;-) Vložil: Marry Datum: 27.11.2015

No to si piš! :D Děkuju :)
Rayne si deník nepíše, protože je to prostě retard a pochybuju, že by to zvládl :) Ale máš pravdu, bylo by zajímavé, jak by komentoval to, že ho "zmlátila" holka :D

Titulek: Re: Re: Jen drobný koment čtenáře ;-) Vložil: Nikolaj Datum: 27.11.2015

Začínám se bát, co s mou postavou holky na hradě provedou XD Zatím co čtu různé deníky je to jedna facka za druhou XD Pomalu jak fackovací liga XD
Jinak koukám, že láska ke spolužákům je tu silná jako v RL. :D :D Tak nějak nevím, zda nemám toho hráče, který má Rayna, litovat za výběr povahy postavy XD Mnoooo ale aspoň je veselo a co číst :D :D :D

Titulek: Re: Re: Re: Jen drobný koment čtenáře ;-) Vložil: Annie Datum: 27.11.2015

To jen ty nebelvíračky! Ostatní jsou příkladné studentky, téměř....
Jinak pěkný zápis, Marry, zasmála jsem se :)

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek