Potrestaná a zlomená

17.01.2016 02:05

*písmo je kostrbaté a téměř nečitelné*

Myslím, že tenhle den se mi z mysli vytěsní jen těžce.. proč? Proč jsem musela být taková? A proč jsem to vůbec udělala? Popořádku..

Včerejšek.. včerejšek byl nudný.. tedy až do večera. Ten byl až moc zajímavý a.. no.. hrozný. Musela jsem se jít večer vydýchat ven. Vidět hvězdy mi totiž dělá dobře, líbí se mi to neznámo. Přemýšlela jsem.. nad mamkou, Katie, Nicol, Cari, Alice.. musela jsem. Prostě jsem.. musela. Věděla jsem, že tam budu přes večerku, tak jsem si natáhla kapuci. A po nějaké době hlas za mými zády. Ten hlas znám až moc dobře. Alice. Ať si prý sundám kapuci. Nechtěla jsem.. nechtěla jsem mít problémy. Ale nepovedlo se. Alice mi ji strhla a že prý mám jít na kolej. To tak! Hvězdy mě uklidňují a dodávají pocit jistoty, ale musím jít na kolej. Chytla mě za paži a táhla mě. Ta holka má fakt páru.. dotáhla mě ke koleji. Nechtěla jsem tam jít, samozřejmě, že ne. Řekla, že buď tam půjdu nebo mě odtáhne na ošetřovnu a udělá mi tam hotel. Pche. Odsekávala jsem a furt, že tam nepůjdu. Asi jsem to neměla dělat.. né asi, určitě! Sebrala nám 5 bodů. Ale ne, já prostě nemohla držet pusu a jít jako spráskaný pes do spolky. Takže jsem vyfasovala i trest, na který jsem nastoupila dnes v 9 hodin večer.

Alice mi podala tašku a v ní byly 4 věci. Kyblík, hadr, leštidlo a, světe div se, zubní kartáček. A že prý budu drhnout ty 4 obrovské sochy ve vstupce..

Ruka mi umírala už havrana, což byla 3. socha v pořadí. Mezitím mi stačila Alice říct, že mám vydrhnout hadovi zuby a lvovi pařáty, zuby a.. zadek. Skvělý, vážně skvělý. U toho havrana jsem i na chvilku usnula.. když mě probudil proud vody. Mno.. a čistila jsem dál. Čistila a leštila jsem tak mocně, že pravá ruka mě bolí ještě teď a myslím, že mi upadne.. to je důvod, proč píšu levou a vypadá to tak hrozně. No dobře, jezevce už jsem trošku odflákla.. ale to je fuk. U toho havrana mi prostě už stačily ty její věčný kecy na to, jak tam mám prach, tam šmouhu a mám to líp vyleštit.

Takže ještě nádoba Mrzimoru.. dovedla mě pak ke spolce jak nějaký děcko, kterýmu se nedá věřit. Ve spolce jsme ještě něco pořešily s El a Kat. Snad je ta ruka v pohodě.. prý je namožená. A šla jsem do postele..

Možná jsem Alice neměla odporovat.. ale ona mě zase neměla hned táhnout na kolej! Je mi sakra blbě, tak se nemůžu nadýchat čerstvýho vzduchu a koukat na hvězdy?! A ani se nestará.. jsem.. naštvaná. Mám ji ráda, vážně mám.. ale.. co je tohle? Tohle je důkaz našeho přátelství? Pokud ano, tak se vážně divím.. nemyslím si, že to takhle zůstane.. nechci to tak.. ale nevím, jak ona.

Dnes mi každopádně dokázala, že i já můžu mít k někomu respekt. A to jsem ho skoro nikdy neměla. Omlouvat se nehodlám.. byla jsem v tu chvíli zničená.. a naštvaná.. a stýskalo se mi.. po všech. Vždyť mi tady skoro nikdo není podporou.. vlastně.. asi nikdo..

Fi, která se se mnou nebaví. James, ke kterému nemám zas tak velkou důvěru. Jen, která mě zradila a lhala mi. Kat, která mi lhala. David, který se pokusil spáchat sebevraždu a už si nejsme tak blízcí. Alice, s kterou jsem se rozhádala. Rosie, která na mě nejspíš nemá čas, když je mi nejhůř. Carrington, které fakt nechci říct vše. Mang, která mi slíbila čokoládové fondue s jahodami, ale nedodržela to. Cari, která je teď někde pryč a neví téměř nic o mém životě. Nicol, která mě vidí jako kamarádku a je pryč, taktéž.

Ale dřív tady byli..

Fi tady byla ve skoro všem. I James.. prý mě bude chtít za družičku na svatbě, už se těším. Jen, která se mi dříve snažila pomoct. Kat, která není tak blbá prvačka a chápe, jak se cítím.. její mamka je koneckonců psycholožka. David, kterému jsem mohla říct dříve vše. Alice, která se mi snažila vždy pomoct a zachránila mi život. Rosie, která mi pomáhala přežít na ošetřovně a dostala mě koneckonců ven. Carrington, která mi radila s terapiemi a s taťkem. Mang, které bych mohla říct všechno a věděla bych, že mě nepošle někam do pryč. Cari, s kterou jsem strávila tak úžasnou noc. Nicol, kterou miluji, mi byla vždy podporou.. 

Co se stalo?

Diskusní téma: Potrestaná a zlomená

Titulek: :) Vložil: Jenifer Datum: 21.01.2016

Krásný zápisek! :D třeba se to mezi nimi ještě někdy zlepší a marry k ní bude mít alespoň trochu důvěry :)

Titulek: (Y) Vložil: Kat Datum: 17.01.2016

Hodně dobrý! Už se těším, jak to bude pokracovat :D dějou se zajímavý věci

Titulek: :) Vložil: Alice Datum: 17.01.2016

Skvělý zápisek a těším se na další O:)

Titulek: g Vložil: Wolf Datum: 17.01.2016

Neboj az se vrátím tak si mužem pokecat ;)

Přidat nový příspěvek