Prázdniny.. co dodat

31.12.2015 13:50

No.. možná se toho děje tolik, že ani nevím, co všechno se stalo. Přijeli třeba prváci. Jsou fajn.. Když jsem seděla s Rosie u stolu a dva takový kluci seděli za náma u druhýho, tak jsme se prostě přidaly.. Šli jsme nakonec do altánku, asi se jim tam moc líbilo. Jeden je Nikolaj a druhý Adri, tuším. Víc si asi sednu právě s Nikym, ale tak.. uvidíme. Rosie se jinak konečně objevila mezi živými a jsem moc ráda. Tu holku, která mi pomáhala na ošetřovně a prostě celkově, jsem prostě potřebovala vidět alespoň během prázdnin. A ještě když měla tu krátkou sukni.. ne Marry, nemysli na to! Rosie a Richard jsou jinak fakt pěknej pár, víš o tom? A Rosie je fakt jeden z lidí, kterýmu bych řekla snad vše.. A ani nevím proč, myslím, že o ní nevím zas tolik věcí.. Ale člověka si rozhodně podmaní.

Pak asi přejedu k Jen.. Je fakt divná.. a.. moc už jí nevěřím. Ona totiž.. zjistila jsem, že to bylo ona, kdo mi tehdy ve spolce zavázal oči a držel u krku nůž. A taky to byla ona, kdo mě unesl v Portsmucku do té jeskyně tam.. je prostě.. nevím. Ale včera se mi omluvila. Vím, že už jí nebudu moct věřit, stejně tak Kat (i když u ní je to jiné, jelikož myslela, že je to jen sranda a defacto nic neprovedla.. jen držela ruce..), ale pořád jí mám ráda, né že ne. Je to těžké..

Možná přejdu k Nicol. Je fakt střelená, co bych ti povídala.. ale úžasná. Taťkovi jsem o ní řekla, tak ji snad neukřižuje na tom ministerstvu.. držím jí palce. I když.. ona se tam dostane určitě. Vím to. Ale už jsem ji delší dobu neviděla.. čert ví, co provádí za blbosti. Ale.. hlavně aby byla v pořádku..

Alice.. holka, o které jsem netušila, jak fajn může být. Mám tu holku ráda. Vážně moc ráda. Říkala jsem si jednu chvíli, jak se začala chovat povýšeně, že se asi změnila. Nosila nosík kapánek nahoru mno.. ale už mi to vysvětlila. Všechno to souvisí s tím jejich rodem a čistokrevností. No.. jednou tak třeba James s nějakým klukem probíral moji podprsenku (dal mu přečíst tu básničku o naší výhře..) a právě Al přišla. Začala se právě vyptávat na tu moji podprsenku a odtáhla si mě. Ale řeč byla ohledně té čistokrevnosti a rodu, samozřejmě. Až potom mě pozvala k ní na pivo nebo víno. Tak proč ne, že? Nakonec jsme stejně pily punč. Nevěřila bych, že může být punč tak dobrý.. až moc dobrý. Protože z toho večera si nepamatuju moc. Vím jen, že jsme popíjely a dávaly si navzájem zvuky džungle do úst. A vím, že mi Alice polila vestu.. jo, je to truhlík. A bylo to předvčerejškem..

Další den (tedy včera) povídal James, jak jsem měla fajn náladičku a mluvila jsem prý i o trojce.. a o jmelí.. a o tom, jakej mají James s Fi bordel v pokoji. Jop, punč dělá divy. Kéž bych si tak pamatovala, co se dělo.. Alice si pamatuje vlastně to stejné, jako já..

Včerejšek byl dlouhý a dnešek bude utíkat pomalu, nejspíš. Potřebuju rybařit, ale i trénovat kouzla.. asi půjdu na kouzla. Dobrou noc.

*přes zbytek stránky jsou nakreslené objímající se dvě dívky*

Diskusní téma: Prázdniny.. co dodat

Titulek: džungle Vložil: HH Datum: 31.12.2015

Vždy mě pobaví věty jako: "a dávaly si navzájem (zvuky) džungle do úst."

Titulek: Umři... Vložil: Katie Vayne Datum: 31.12.2015

Marry fakt tě zabiju:DD prej ještě na tom skypu: Mám jí to říct? Nebude nějak naštvaná? A ty: Neee nebooj :DD
Jinak povedený :D..

Přidat nový příspěvek