Prázdniny

25.03.2015 21:38

Už jsou tu prázdniny a mně pořád nedošlo vysvědčení. A jako by toho bylo málo. Ještě k tomu se vůbec neobjevuje brigádník, takže musím každý den jezdit domů autobusem. Zbytečná ztráta času.

Předvčerejškem jsem konečně zašla za Rosou. Myslím, že byla šokovaná. Nabídla mi nějakou terapii, myslím, že říkala zrcadlovou. Tak jsem tam včera zavítala. Do té hnusné nemocnice. Odebrali jsme se do nějaké její ordinace a začali jsme. Nevím, co si o tom mám myslet. Je to divné jen tak stát před zrcadlem a ještě říct nahlas, co se mi na sobě líbí. Zdá se mi to egoistické. Jakmile jsme skončili, uvědomila jsem si, že je zle. Bylo pár minut po půl 9 a mě už odjel autobus. Naštěstí mě nechala vyspat u ní v ordinaci, takže jsem nemusela spát někde v parku. Ještě aby mě někdo okradl. Představte si, že jste mudla a někoho okradete. A místo liber tam jsou neznámé mince. No, to teda nevím, co bych s nimi dělala.

Dnes jsem se hned ráno odebrala na ministerstvo. Chtěla jsem překvapit taťku v práci a PODAŘILO SE ! Vrátný byl sice trošku mrzutý, protože jsem ho probudila, ale nakonec mě za taťkem dovedl. Bylo to super vidět to prostředí, kde jsem naposledy byla před několika lety. A další překvapení bylo naopak pro mě. Taťka si nechal narůst dlouhé vlasy. No nekecám. Dokonce si i oholil tu svou bradku. Prej, že to mamce nějak nesedlo. Každopádně jsme si pěkně popovídali a on mi slíbil, že se pokusí najít nějaké informace o Jacobovi. Jako kde je pochovaný a tak. Poté jsem vyrazila do Portu a co tam nevidím. Jen tam tak seděla s kocourem na klíně. Ale všimla jsem si ještě něčeho. Ten Eam nakláněl Davida do studny a pak mu ještě vrazil pěstí do břicha. Nevím, co se stalo, Kris říkala, že je to na dlouho. Pak už jsme si vlastně jen povídali a letěla jsem na autobus. Vlastně tento zápis píšu v autobusu. Další zápis napíšu asi až na začátku roku, protože se tady toho moc neděje. Už jen chvilku a budu zase doma. U své milované rodiny.

Vaše názory

Titulek: Článek Vložil: J.K.Fox Datum: 26.03.2015

Moc se mi líbí tvé články, piš dál :)

Titulek: Re: Článek Vložil: Marry Spring Datum: 26.03.2015

Moc děkuju :) :3

Přidat nový příspěvek