Překvapení a návrat do normálního života

28.09.2015 13:32

Tak je to tady... JSEM VENKU ! Den po překvapení mně Farley pustila, ale teď k tomu překvapení.

Přišla s talířem a že mi někoho dovede. Po chvilce přišla do pokoje a za ručičku držela maličkou holčičku... No nemohla jsem jí nepoznat.. KATIE ! Obě jsme byly nadšené a tak jsem se prostě neudržela a rozplakala jsem se. Katie byla sice chvilku zmatená, ale potom to pochopila. Povídaly jsme si o tom, jak si budeme hrát na prince a princeznu, až se vrátím. Taťka se dokonce naučil plést copánky. A to jen kvůli ní ! Pak jsme ještě probraly to, jak se u toho chlápka měla, o mamce, o jejím hudebním talentu a taky o školce. No... Je to moje malá čarodějka.

(Snad to půjde přečíst :) Ale větší to nejde, protože by to pak nebylo vidět celé...)

Prostě jí spadl hrníček, ale najednou nespadl... Jak říkám, čarodějka.

A když jsem se další den probudila, uviděla jsem na druhé posteli kufr a 2 balíky. "To není možné" honilo se mi v hlavě. A na stolku lísteček : "Najezte se a sbalte se. Jdete domů." V tu chvíli bych mohla rozrazit klidně betonovou zeď, jak jsem byla nadšená ! Co nejrychleji jsem se sbalila (i s balíkem, ve kterém bylo oblečení, který jsem nikdy neviděla) a mazala ke dveřím. Pak rychle do výtahu, ke krbu a do Kotle. V Kotli ale nikdo nebyl... Takže jsou určitě v Portsmucku a chytají ryby... Ano, trefila jsem se ! Byla tam Fi. Nejdřív jsem ji málem shodila do vody a pak už jsme prostě začali kecat normálně. Ten den večer jsme ještě hráli tradiční nebelvírskou flašku. Na chvilku se k nám přidala Vin (která mi dala jako dárek na přivítání YoYo !) a pak zase odešla. O půlnoci mi už domů nejel autobus, tak mi James s Fi nabídli, ať u nich přespím. James ale přišel se záhadnou otázkou... Nechci to tady psát, ale jen řeknu, že jsem se hanbou propadala do země... Nikdo to totiž doteď nevěděl. S Fi jsem pak prohodila pár slov, když jsme obě ležely v posteli. Teda... Já na svojí, Fi s Jamesem na té jejich... Chudák Fi... Muselo pro ní být hrozné zjistit, co chystám...

Další den jsme díky Vin šli k věštkyni. Vin byla mimo, James v pohodě, já měla docela fajn věštbu, ale Fi... Musela jí říct vážně něco hrozného... Ten večer jsme taky zahráli flašku a pak šli zase spát. Teda "spát", protože jsme s Fi zase kecaly.

Včera... To jsem se probudila docela pozdě, ale Fi taky. Zkusily jsme najít Jamese, pak jsem se vrátila do Kotle, abych je nechala o samotě. Pak se vrátila do Kotle Fi s tím, že by se asi měla převlíct. Ten den na sobě totiž měla takovou zlatou sukni, tyrkysovou košili a čepici... To vypadala extrémně vtipně, co ti budu povídat. Ale nemohla jsem se smát ! Skočila jsem si teda pro prut a vyrazila na ryby (ona se stejně nepřevlíkla..). Nachytala jsem jich jen 14 a pak se vrátila do Kotle. Proměnila jsem si peníze u nějakýho chlápka a šla si sednou nahoru. Nechtěla jsem Fi a Jamese furt otravovat... Zaslouží si soukromí. A to moc nemají, když u nich spím, že jo... Nakonec si oba sedli za mnou nahoru. James šel po chvilce spát, tak jsem tam zůstala s Fi, která byla furt vyklepaná z té věštby. Skočila jsem si na záchod a když jsem se zavřela v kabince, slyšela jsem, jak se otevřely a zavřely dveře. Trošku divný, no... Když jsem to řekla Fi, začala šílet. Že už po ní jde duch, protože si myslel, že na záchod půjde ona. Když jsem řekla, že je to spíš někdo pod zastírákem, začala šílet ještě víc. Že je to nějakej nájemnej vrah a že už to všechno dává smysl. Nemohla jsem to vydržet... Vydala jsem se proto do Portsmucku, abych přečkala noc tam. Varovala jsem Fi, že jestli bude pokračovat, půjdu spát jinam... Takže ležím už několik hodin v jeskyni, kde je celkem zima... Ale lepší, než být venku a nechat se sežrat nějakým zvířetem.

No... Dneska by měl přijít do Kotle brigádník, tak uvidím, jestli tam půjdu. Každopádně... Tak dlouhej zápis jsem snad ještě nikdy neměla... Dobrou noc !

Diskusní téma: Překvapení a návrat do normálního života

Titulek: :D Vložil: Fi Datum: 28.09.2015

Po přečtení (nejen) posledního odstavce si asi většina lidí řekne, že by Fi měli taky zavřít u Munga :D :D :D
Skvělej článek, pobavilo mě to :D ;)

Přidat nový příspěvek