Prostě trapasy a párty

17.03.2016 22:13

Poslední zápis jsem napsala dávno. Teď už tu jsou zkoušky. Ale vrátím se ještě k věcem, co se mezitím odehrály. Například Bradavická párty, kde se také objevil Matt, večer s Em a Jenny, moje zkoušky a prostě tak. Ale teď už přesněji.

Bradavická párty. Oslava, protože jsme nakonec vyhráli tu lektvarologickou soutěž. Teda my.. Matty a Hill. Hill měl největší počet bodů. Druhák. Ano, druhák. DRUHÁK! *zvýrazněno tak, že je prodřený papír* Fajn, klídek Marry. Je to jen druhák. Jen malej, hubenej, neučesanej, šprťáckej druhák. Vůl. No ale k oslavě, nezaplním celej zápis o tom volovi, ne? Konalo se to ve stanu za hradem, přesněji po cestě k Prasinkám. V takové malé ohrádce ve stanu. No ale po cestě jsem potkala Rosie, koukala tam na ovce. Tak co jsem neudělala.. originální krok. Zakrýt oči. Proč mě vlastně vždy napadne toto? Tak debilní.. a ohraný. Asi začnu s něčím novým. No.. trošku jsme pokecaly, pak přišel ten Matt, tak jsem je opustila. Nebudu se vtírat tam, kde bych neměla bejt. Tak jsem šla. Ale to už mě chytala Em, že jestli s někým jdu. Já nešla, že jo.. tak Em, že poslala vstupenku rodičům a pro sebe jí nezůstalo. Tak jsem si ji protáhla jako doprovod. Zbytek večera jsem strávila u stolu spolu s nealko vínem, cappuccinem, Em, Jenny a Rosie. Rosie jsem mimo to i pozvala na tanec, ale nechtěla.. škoda. Měla jsem chuť si zatančit. Ale nikde nikdo. Jen ta Rosie no. Matt byl totiž pryč, prý s Richardem. Donesla jsem Rosie pití a zdejchla se, když se tam objevil Matt. Šla jsem za Jenny s Em. A prej, že půjdem ven hrát flašku. Tak proč ne, že. Protože se blížila večerka, zamířily jsme do hradu do "kabinetu" s kobercem. Chvíli jsme hrály, pak šla Em na kolej a spát. Zůstaly jsme tam s Jenny a že přenocujeme. No.. strhla se opět lechtací bitva. Skvělé, vážně skvělé. Ale tak.. užila jsem si to, když jsem lechtala já jí. Po několika kolech jsme se vydaly spát.

Ráno jsem se probudila dřív než ona. Takže jsem na ni použila její techniku, svázala jsem jí nohy páskem, jak mi to udělala ona večer. Vymámila jsem z ní odpověď a pak jsme se nějak oblíkly a vyšly. Nutno připomenout, že Jenny měla špatně zapnutou vestu a já krásně rozházené vlasy.

A v tom.. Alice. A Amai. Sakra.. sakra sakra sakra.

Fakt se nic nestalo, deníku! Nic!

A teď zkoušky. Největší sranda asi byla v jasnovidku, kde jsem se opět zase předvedla. Skvěle, Marry. 

A bylinky.. no hrůza!

No ale dopadlo to snad dobře. Dělala jsem si ještě minima z formulí a obrany, takže z těch mám nejlíp Péčko.

Co jinak říct.. to bude asi vše.

Byeee

Diskusní téma: Prostě trapasy a párty

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek