Terapie...

14.05.2015 17:00

Deníku... Rosa mě k tomu dokopala...

Půjdu na terapii ! Proč ? Kvůli Rose ? Nebo snad kvůli Jen nebo Davidovi ? Ne... Kvůli taťkovi. Kdybych bojovala za to, aby mě propustili a abych to mohla dokončit, dopadlo by to špatně. Moc špatně. A tohle nechci. Během delšího rozhovoru s Rosou jsem si uvědomila, že tu nechci tátu nechat samotného. A navíc, kdybych se o to znova pokusila, odeberou mně. Alespoň tak jsem to pochopila. A to v žádném případě nechci!

Takže terapie ? Prohrála jsem ?

Ano. Budu bojovat za to, abych nemusela být odebrána taťkovi. Tohle by opravdu už nezvládl. Beztak mu už došel dopis, že jsem se to pokusila udělat. A navíc dnes už pojedu domů. Na Vánoce. Právě před chvilkou mi ještě došel dopis, že se ten pohřeb přesouvá a že bude den po Vánocích a ne před, jak mi napsal dříve. Jsem zvědavá, jak se budou tvářit ti moji červeňáčci, až se vrátím do spolky pro věci. A pokusím se o to znova ? Taťka mě nenechá bez dozoru, takže nevidím možnost, jak to bych to mohla udělat.

Tedy krásné Vánoce a silvestr, deníku. Přej mi je také, prosím. Nevím, jestli to všechno zvládnu.

Vaše reakce :-)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek