Úchylák James a sny o Katie

24.09.2015 18:45

Zase dlouho nebyl zápis, co ? Tak se těš

Přišel další den... Jinej, ale přesto úžasnej. Prostě jen Farley přišla a řekla, že můžu jít na procházku. Sama... Ano, slyšíš dobře... SAMA !!! A tak jsem na sebe hodila oblečení, prohodila několik slov s Farley o tom, jak se mám vrátit v 9 a ani o vteřinu pozdě a už jsem mazala ! Do výtahu, máčk, vyletěla jsem hned, jak se otevřel a ke krbu. A jako první samozřejmě do Kotle. Ale nikdo, koho bych znala, tam nebyl... Jen nějací nový prváci. Tak jsem tipovala, že budou určitě rybařit... No jo... Co taky dělají jinýho, že jo ? Nakoukla jsem a koho jsem neviděla... James a Kris! No tak lepší, než nic, že jo ? Čekala jsem Davida, Jen, Fi nebo Nicol (ikdyž ta asi nerybaří), ale tak proč ne, že jo ?

Oba dva byli nadšení, že mně vidí. Chvilku jsme povídali, James skočil pro lízátka a dostali jsme se tak nějak k němu a Fi.

Zůstal pořád stejnej úchylák...

O několik dní později (vážně nevím, kdy přesně to bylo) se mi zdál sen... Ale fakt hroznej... 

Zdálo se mi, že vidím, jak mi před očima umírá Katie...

A o den později...

Pak přišla jen, aby mi dala jídlo a popřípadě pití... Měla jsem mezitím (těch několik dnů) čas přemýšlet. Katie se určitě uzdraví ! Je přece dcera bystrozora Anthonyho Springa a sestřičkou Marry Spring. Vím, že je silná. Vím, že je úžasná. A stejně tak vím, že se určitě uzdraví !

No a dnes ? Už jsem měla opět optimistickou náladu a přišla Farley... A úžasná zpráva !

Vážně by mně zajímalo, jaké překvapení to bude... Určitě mně ještě nepustí... Ale fakt absolutně netuším... Teď mám mozek maximálně vygumovanej, takže tak :-) O zítřku napíšu co nejdřív :-)

Měj se :-)

 

Diskusní téma: Úchylák James a sny o Katie

Titulek: úchylák? Vložil: James Courtman Datum: 24.09.2015

Já a úchylák? :D

pěknej zápisek, hlavně ta první část. Musel jsem i zasmát když jsem to četl.

Titulek: Re: úchylák? Vložil: James Courtman Datum: 24.09.2015

jo a jak si myslela to lepší než nic?

*vrtí hlavou*

Přidat nový příspěvek