Už to v sobě nemůžu dál dusit

16.11.2015 20:05

www.youtube.com/watch?v=8x2tG4X0cdc

(RP toto nevíte. Neničte prosím hru ostatním hráčům. Děkuji.)

„Neexistuje rychlejší způsob ke změně než přes bolest a utrpení.“ - Cornelius

A já s ním naprosto souhlasím... Je čas se vypsat...

Jak by to popsal strýc Oliver... 

"Pocit, že k Tobě ta druhá osoba neoddělitelně patří, že ztratit ji je jako ztratit ruku nebo nohu... Pocit, že mít ji vedle sebe je potřebné jako vzduch který dýcháš a krásné jako nasát vzduch po letní bouřce."

Už to bude rok, co to ve mně je. Prostě k ní už delší dobu něco cítím. Něco, co jsem necítila k Jacobovi ani k Davidovi. Začalo to nejspíš u Munga... Byl to jeden z důvodů, proč jsem se rozešla s Davidem. Vždy, když ji vidím usmát se, jako bych roztála. Jako by mi něco začalo plápolat u srdce. Něco hořet, něco hřát... Toužím celé dny po tom, abych ji jen zahlédla. Abych ji jen pozdravila. Aby mi jen věnovala jeden z těch mnoha úžasných úsměvů. Ty modré oči mi dodávají jistotu. Kvůli ní bych šla kamkoliv a udělala cokoliv. 

Zkrátka... Co jiného říct?

Nicol

Diskusní téma: Už to v sobě nemůžu dál dusit

Titulek: Vložil: Alice Datum: 18.11.2015

A stejně ti to Alice kazí :P

Titulek: - Vložil: Jul Fox Datum: 16.11.2015

Páni, tak to mě tedy dost překvapilo. vážně skvělý zápisek :)

Titulek: Re: - Vložil: Marry S. Datum: 16.11.2015

Bylo to i častokrát okrajově zmiňováno v předešlých zápisech :D Ale bylo to vážně málo viditelné :)
Moc děkuju :)

Titulek: Že by to byla láska :D Vložil: David Wolf Datum: 16.11.2015

tak konečne, hezký zápis ;)

Titulek: Re: Že by to byla láska :D Vložil: Marry S. Datum: 17.11.2015

Díky :)

Přidat nový příspěvek