Vánoce a nové tisíciletí

03.11.2015 17:00

Tákže... Už je pryč rok 1999 a nastalo nové tisíciletí. Rok 2000. Ale žádný konec světa se naštěstí nekonal.

Vánoce... Den, kdy vlastně zjistíte, komu na vás záleží. A taktéž naopak, tedy na kom vám záleží. Přes den hledání punčoch, večer sezení u krbu s Thorinsonem a Fi. No zkrátka pohoda. Taťka s Katie mi poslali úžasnej dárek! Přes 20 galeonů (což se určitě bude o prázdninách hodit!), růžové šaty, které pomáhala vybírat Katie a pak orámovaný obraz čtyřčlenné rodinky nakreslený dětskou rukou... Katie je prostě moje zlato *nakreslené srdce*. I od lvů jsem dostala spostu krásných dárků. V kolejním dárku byli letos ručník, deka a pak dokonce i nějaký poukaz na kolejní výlet kamsi tam. Nevzpomenu si kam, nechce se mi teď na to koukat... A dostala jsem dárek dokonce i od Blackburnů. Když jsem si přečetla lístek, proletělo mi hlavou : "Proč mi zatraceně ten dědek dává nějakou sadu na pěstování?" Proč mi to tou hlavou proletělo? Protože se nejspíš nemáme navzájem rádi. Tedy.. Já jeho, ale myslím, že on to má ke mně stejně...

Vím, že to bylo někdy mezi Vánoci a silvestrem... Vlastně den před silvestrem! Co se dělo? Nuže...  Tak nějak jsem z jedné té punčochy vyfasovala věci na uvaření punče. Jenže se mi ten punč vážně vařit nechtěl... Takže jsem vypila to pití, co tam bylo. A shodou náhod tam bylo i bílé víno... Takže 13ti a 14ti leté slečny se rozhodly, že si trochu zpříjemní večer. No... Možná jsem si tu jednu chvilku užila víc než Fi (a víc než David, kterej šmíroval...). Ten je teď mimochodem na ošetřovně... Kašlal krev a odmítal tam jít, tak jsem pro něj s Alice přišla. Chvíli jsme ho naháněly, ale pak jsem ho chytla, Alice uspala a odnesly jsme ho na ošetřovnu. Snad bude v pohodě... Ale o tom jsem psát nechtěla. Takže jsme se každopádně s Fi trošku přiopily... No fájn... Zatraceně jsme se opily noooo... To, co se v ten večer stalo, zůstane snad jen mezi mnou, jí a Davidem.

Přišel silvestr a já se rozhodla, že si na sebe vezmu ty nové šaty od taťky (ale spíš jsou od Katie...) a vyrazím tam. Na lodi se nakonec neobjevil snad žádnej starší lev... Jako jo... Byl tam Dworkin, ale toho teď nemyslím... Ani James, ani Fi (které prý bylo blbě, heh), ani Jen, ani David, ani Shy a ani Ni*přeškrtané*. Zkrátka tam byly jen prváci. A u stolku vedle seděla Vin s Peterem, jestliže se nemýlím...  A tak jsem se v jednu chvíli přemohla a přešla ke stolku, který byl několik metrů od toho mého. K profesorce Snowfall. A co by neudělala Marry, že? Požádala jsem jí o tanec a ona, jelikož za chvíli měla být taneční soutěž, odmítla. Ale slíbila mi tanec a ať si prý přisednu. Snowfall je vážně moc hodná a milá profesorka, která miluje sladké a učí mudly. Po soutěži jsme si skočily na ploužák (chvíli tančila za kluka ona, pak jsme se vyměnily) a pak už byl ohňostroj. Úžasný.. Prostě jen úžasný... A byli tam i kentauři! Kecaly jsme ještě se Snowfall, když nadešel čas jít na kolej... Ale podařilo se mi ji ukecat a tak nějak jsme se přesunuly k ní do kabinetu. Povídaly jsme si o všem možném. Určitě za ní ještě někdy skočím :-) No ale někdy během povídání o kolejích jsem tak jaksi usnula a probudila jsem se u ní v kabinetě u krbu... Zakrytá a pod hlavou polštářek. Naštěstí v šatech. Snad tisíckrát jsem jí poděkovala a zmizela na snídani na kolej.

No.. To by bylo asi vše, co bych shrnula k těmto tématům. Je už po půlnoci, u ouška mi vrní Bui a pořád nemůžu spát... Vím ale, čím to je. Udělala jsem asi hroznou blbost... Tedy.. Fi mi říkala, že je to fajn, ale ona nadšená nebyla. Já to chápu... Je to pro ni šok... Zvlášť, když jí během prádnin zmizel Matt... Asi se jí zkusím tak trochu vyhýbat, i když se mi to bude dělat vážně blbě a budu na ni muset skoro furt myslet.. Tuším, že dneska nebudu v dobré kondici.. Vlastně to bude asi na dýl.

Kdyby jsi tohle někdy četla, tak věř, že jsem to psala od srdce a že na tebe myslím...

Dobrou

*Krásně do detailu nakreslená už plnoletá slečna s dlouhými bronzovými vlasy, držící v jedné ruce puget růží, v druhé ruce dopis, vypadající celkem zaraženě. V pozadí je kamenná zeď a kousek červené deky*

Diskusní téma: Vánoce a nové tisíciletí

Titulek: Ach jo Vložil: Ehm, ehm, hm Datum: 03.11.2015

Měli byste pochopit, že to "víno" je hold bez alkoholu. Nemůžete se z něj opít.

Jinak to je fajn zápis :)

Jo a 13ti nebo 14ti se nepíše. To, že je to všude napsaný špatně, neznamená, že je to správně. Místo toho piš jen číslice. Hlavně ne 13-ti.

Titulek: Re: Ach jo Vložil: Alice Datum: 03.11.2015

Milý drahý anonyme, to že se normálně ve škole podává nealkoholické víno, neznamená, že tohle alkoholické nemohlo být :*

Titulek: . Vložil: Jenn Datum: 03.11.2015

Skvělej zápis jako vždy :DD

Titulek: Komentář Vložil: Fi Datum: 03.11.2015

Ty prostě nikdy nezklameš! :D
Je to pěkný jako vždycky ;)

Přidat nový příspěvek