Vánoce v barvách krve a zlata

07.02.2016 21:35

Tak tyhle Vánoce byly pestrý.. no vážně! Hádej totiž, kde jsem byla. Nevíš? U Cari.

Ta malá číňanka mě už o prázdninách pozvala na Vánoce. A já jela. Teda.. přemístila se. Musela jsem na tu malou mršku ještě čekat. Jo a přemístila jsem se do kotle spolu s Buiem, Rosie, Alice, Hitori a.. tím zmijozelským prefektem. A tak jsem čekala.. a čekala.. a čekala. Až se objevila dole. 

Prohodily jsme nějaké slova a letaxem jsme se dostaly k ní domů. Měla to pěkně vyzdobené. Do nebelvírských barev. Sundala jsem si kabát a šálu, pustila Buie a najednou se na mne vrhl Cookie. No je to obr. Během chvilky jsem měla přední packy na prsou a čumák u obličeje. Takže pěkně mokré přivítání. Přesunuly jsme se nahoru, včetně Cookieho, kterej se mě držel jako klíště. Zlatíčko je to.

Došly jsme do ložnice. Do jedné z ložnic. Byla ve skoro stejném stavu jako o prázdninách. Cari ze sebe shodila kabát, tuším a čekala, až se taky svléknu. Nějak se mi nechtělo.. ale to už jsem psala, proč. Nebyla jsem si vůbec jistá. Pak jí došlo, že je otevřené okno na ventilačku, takže k němu doskákala a zavřela je. Pořád jsem byla.. nejistá. Ohlížela jsem se na ni, jak zavírá okno. Byl to krásnej výhled na ty její.. nohy a.. zadeček. Poznala na mě, že nejsem ve své kůži. Prý, že se mám uvolnit a začala mně jemně masírovat na krku. Pak mi jej začala líbat. A ruce, kterýma mně při líbání objímala kolem krku, sjely níž. K prsou. To už jsem nevydržela a ruce odtáhla. Otočila jsem se k ní. Vyříkaly jsme si, že žádnej jinej vztah mezi náma nebude a tečka. Uvolnila jsem se.

A moje ruce.. ji chytily za pas a přitáhly ji ke mně. Jedna ruka jí zajela do vlasů a jemně je chytla. Zaklonila jsem jí hlavu a začala jí něžně líbat na krku. Jedna její ruka se mi zatím držela na hrudi, druhá mi jezdila po zádech. Ruce mi sjely k jejímu pasu a začala jsem z ní vyslíkat šaty. Šaty byly během chviličky na zemi. Ona mi zatím začala rozepínat knoflíky u košile a shodila mi hlavou klobouk. Najednou byla na zemi i košile. A najednou jsem měla rozeplý i knoflík u kalhot. Položila jsem si ji na postel. Rukama mi po zádech přejela až k zadku. Já jí mezitím líbám na rtech a hladím ve vlasech. V okamžiku jsou na zemi i kalhoty s botama. Její špička jazyka mi začne prozkoumávat povrch dásní, potom zubů. Začne mě nehty lechtat na zádech, potom přitvrdí a začne škrábat. Rty sjedu k jejímu krku a ona tiše zavrní. Pak mi rukou sjede ke kalhotkám.. jsou dole, stejně tak podrpsenka. Její kalhoty jsou v okamžiku také pryč. Poslední, co tu můžu napsat je to, že jsme zalezly pod peřinu a odehrála se vážně velmi rušná noc.

Děkuju Cari!

Silvestra jsem strávila doma a v Bradavicích už na mě čekaly dárky. Od Mang jsem dostala koště! Labutí peruť milénium!

Tak dobrou noc..

Diskusní téma: Vánoce v barvách krve a zlata

Titulek: konec Vložil: Wolf Datum: 07.02.2016

tak to byl dost dobrý konec :D :D

Přidat nový příspěvek