Věštec, hypnóza, moje "střeštěná kamarádka" a její spolek

24.08.2015 23:15

Určitě hodně žádané téma ve světě kouzelníků : Elmer a Grenville. Jsou za mřížemi ! Věříš tomu ? Je to úžasné ! Ale ve Věštci byla ještě jedna novinka. Matt... Podezírají Matta z nějaké vraždy.. Ale to přece nemůže být pravda ! Myslím, že by to neudělal, ale nevím nevím.

A v nějaký den se začalo rozebírat trošku vážnější téma. Můj stav... To, jak se nelepším, jak není žádný průlom. Že prý na mě ty terapie nějak nepůsobí. Teď už je to lepší, ale o tom později.

Když jsem jeden den dopila džbán nejspíš džusu, řekla jsem si, že si skočím na záchod. Ale čekalo mě nemilé překvapení přímo u dveří k záchodům. Farley s injekcí v ruce a vyholený chlap jako hora. Vlastně tak nějak vysoký jako taťka. Nechápu teda, proč Farley říká, že mi proto nechali volný prostor. Proč mi nechali volný prostor ? Asi už se nedočkám odpovědi.

No a jak řekla, tak udělala. Bavili jsme se akorát o příští hypnóze a o tom, jak mám poskládat nějaké žebříčky. Cílů a priorit. A tak jsem taky později udělala.

(každý se občas překliknul, že Chloe ?)

No a nastal Den D. Pátek. A další hypnóza. Ale tentokrát se mi tam vloupala teta Zoe. Úžasná to žena. Možná i můj vzor ?

A po hypnóze jsme ještě prohodili nějaké to slovo a šla jsem spát. Vlastně mi bylo docela dobře. Samozřejmě... Byla jsem překvapená.

A docela dobře jsem se cítila až doteď. Proč ? Protože z ní vylezlo, že za mnou bylo několik návštěv, ale někteří to nemohli pochopit a proto jim zakázali přístup. A dnes prý za mnou byla Jen... A prý jí to nepovolí... Moje největší psychická pomoc v Bradavicích a nemůže ani za mnou na návštěvu... Celou dobu jsem se snažila svou zlost držet na uzdě, ale když Jen nazvala "střeštěnou kamarádkou", nemůže se divit, že jsem vypěnila.

Ještě jednou mi řekne, že je střeštěná, tak už se asi neovládnu. Jenifer přece není střeštěná ! Sice si ubližovala, nemá zas tak moc kamarádů, několikrát opakovala 2. ročník, ale NENÍ STŘEŠTĚNÁ ! Myslím, že po tomto nádherném rozhovoru se mi bude zase pěkně spát... Když ale řekla, že moje "střeštěná kamarádka" a její spolek tady otravovali, tak vlastně není šance, že bych se s někým z nich viděla. Tipuju ten spolek na Jen, Fi a Davida... Takže je uvidím až po propuštění... Grrrr...

Brooou.

Vaše reakce :-)

Titulek: Chloe? Vložil: Jaj Datum: 25.08.2015

Až na to, že za ní Chloe nehraje ;)

Titulek: Re: Chloe? Vložil: Marry S. Datum: 25.08.2015

Navazovala jsem na minulost :D

Titulek: :D Vložil: Fi Datum: 25.08.2015

Hrozně mě pobavilo, jak nás popisovala :D :D
Skvělej článek ;)

Titulek: , Vložil: Jenifer Datum: 24.08.2015

suprovej Zápis! A když nad tim tak přemýlím myslím že má pravdu střetěná to asi ona je... Snad se brzo shedají a bude všechno čim dál tim lepí :) :D

Přidat nový příspěvek