Všechno se to motá okolo holek..

31.01.2016 15:20

Za tu dobu, co jsem nepsala, se toho stalo víc.

No každopádně byl třeba Předvečer všech svatých. Celý den naše kolej pobíhala po hradě a snažila se najít onen poklad. A když už jsme jej měli, převlíkli jsme se a šli dolů do síně. Jenže štěstí nás potkalo už v 6. patře v podobě uzavřeného východu. Pár lidí to šlo oběhnout, my 3 (už nevím, kdo tam byl se mnou) jsme nakonec nějak prolezli. Předvečer jsem si moc neužila.. bylo to asi tím, že jsem musela proběhnout mezi malými hnusnými pavoučky a kolem obřího pavouka, že jsem s nikým nebyla v té síni (no dobře, přisedla Sus, tuším, ale to se nepočítá) a že se Alice něco stalo a já doteď nevím co.. ničí mě to. Mám ji ráda a to vážně hodně, ale asi pro ni nejsem dost dobrá.. a to mě mrzí.

Pak se přesunu asi k tématu "Katie". S Katie teď trávím hodně času. Je to vážně milá a fajn holka. Má teď nějaké problémy, byla jednou u Rosy a půjde tam zas. Jako já. Ale k tomu potom. Snad bude v pořádku. Bojím se, že je to vážnější, než si kdokoliv myslí. Ale snad není.. snad nedopadne tak jako já. Ale myslím, že ne. Nechá si pomoct. Třeba dnes jsem zjistila, že když jsem vedle ní, když vaří lektvar, kterej se jí nikdy nepovedl, tak se jí povede. Náhoda.. prý si mě bude vodit na lektvary, heh. Je super. Mám toho blázna ráda.

A teď k té Rose.. trénink nám odpadl a tak mě napadlo, že bych za ní mohla zaskočit. Proč? Protože vážně stojím o to vědět, co se mezi mnou a Alice stalo tehdy, když jsme se opily.. jestli se teda něco stalo. A jelikož je alkohol prevít, jak sama řekla Rosa, mám okno. Pamatuju si jen začátek, ale bohužel nic víc. Stejně tak Alice, pokud vím. Ona myslím říkala, že nechce vědět, co se dělo. Kvůli Mattymu, nejspíš. A to chápu.. jenže já jsem mrška zvědavá a nedám si pokoj.

Jakmile se dostanu na Příčnou, kouknu se po tom bylinkovým čaji. Možná by ho tam mohli mít. Ale kdo ví, jestli to zabere. Uvidíme.. jsem zvědavá. Navíc jsme s ní probíraly i moje vztahy s Nicol, Cari a Alice. Zamilovanej.. čtverec? Ne, to ne.. to je blbost. Už jsem se tak z části rozhodla, co udělám. Nicol o mě nemá zájem, takže se asi nemá cenu snažit.. Cari mě údajně miluje, jenže já k ní necítím to samé. Možná bych to s ní viděla na kamarádky s výhodami? Heh, to zní divně.. už vidím, jak bude nadšená. A Alice? S Alice chci pokračovat ve "flirtování". Uvidíme, jak se to vše vyvrbí. V nejhorším budu žít jako stará panna s dvaceti kočkami. Jéj, to bude úžasnej život.. ne.. k tomuhle se nikdy dokopat nesmím. Rozumíš, Marry z budoucnosti? Takhle to dopadnout nesmí. NIKDY!

Chci někdy tohle.. chci někdy cítit, že je to vážné. Né takové, jaké jsem to měla s Jacobem, Davidem a nebo Cari. Opravdu vážné.

*náčrtek*

Diskusní téma: Všechno se to motá okolo holek..

Titulek: - Vložil: Jul Fox Datum: 31.01.2016

Úžasný zápis :)

Titulek: Awww Vložil: Kat Datum: 31.01.2016

:3 Skvělej zápis! Marry má ty vztahy zamotanější než klubíčko vlny :D heh..

Titulek: Re: Awww Vložil: Marry Datum: 31.01.2016

A to jsem to tak ani nechtěla! :D Děkuju :3

Přidat nový příspěvek