Vzpomínky

15.04.2015 20:04

Poslední dobou se mi vracejí vzpomínky na něj...

Nemůžu spát a skoro na nic jiného nemyslím. Jen na něj. Ikdyž to na první pohled nevypadalo, opravdu jsem ho milovala a teď je navždy pryč. Nikdo neví, jaké to je, když si stoupnete před zrcadlo a uvidíte tam jeho místo sebe. Nikdy nezapomenu na toho kluka, co mi nabídl pokoj k přespání a pak mě ráno nechal zamčenou.

Jen Jenifer to řeší. David o tom ví, ale neřeší to tak jako Jen.

Včera mi taky konečně přijel Will, můj bratránek. V podstatě jsem ani nečekala, že fakt přijede. Aspoň mám nějaké to odreagování...

A včera večer mě a Davida někdo strašil v Kotli. Nevím kdo... Vin mi napovídala, že to byla ona, ale přece nemůže používat kouzla o prázdninách. Ten člověk zhasínal lucerny. A všechny zaráz ! Vin pak odešla spát, ale pořád to pokračovalo... Až jsem uslyšela hlas, který David neslyšel. Nevím komu patřil, nepoznám to. Nikdy jsem ten hlas neslyšela. No... Možná ano, ale nevím, komu patří. Nakonec jsem se radši odebrala spát. Tedy ''spát''

(doufám, že to půjde přečíst :-) )

Vaše reakce :-)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek