Zakuklenci

03.04.2015 18:45

*napsáno třesoucí se rukou*

Včera se v Kotli objevili zakuklenci. Popíjeli whiskey a normálně by mi nevadili. Ale bavili se o vraždách a vyhlíželi si oběti. Nakonec u našeho stolu (prostředního, u kterého jsem seděla já a Kris) rozbili svícen a pak ještě ty kousky poletovali nám kolem hlav. Tak jsme obě radši zmizeli. Kris šla spát a já se po chvilce vrátila do Kotle, ale radši jsem je sledovala z patra. Potom ještě něco dělali jednomu klukovi a nejspíš si ho vyhlídli jako další oběť. Naneštěstí pro něj a naštěstí pro mě tomu zakuklenci vypadla rulička z kapsy. David ji sebral a společně jsme si ji přečetli. Bylo tam něco o Elmerovi a Grenvillovi a že se setkají v pátek po poledni v hospodě na Obrtlé. Samozřejmě mi už jel autobus a já na něj rychle utíkala, takže nevím, co se tam dělo dál. Doufám, že se nikomu nic nestalo.

No a dnes jsem byla na ministerstvu. Poskytla jsem jim jména a ty informace, co byli na papírku. Ten muž říkal, že tyto informace určitě pomůžou. Ale opět budu úplně mimo obraz, protože odlétáme do Francie za tetičkou. Musela jsem si to zapsat, takže mě určitě neomezuje to, že právě jedeme na letiště. Už jen pár hodin letu a jsem v Paříži. Super !

France attend bébé.

Vaše názory

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek