Zkoušky a Voda

16.03.2015 21:31

Ano, opět jsou tu naše oblíbené zkoušky. Myslím, že dějiny a bylinky jsem napsala docela dobře, takže počítám s N. Lektvary jsme také měli psát, ale Alert se nejspíš trošku prospal a nebo zapomněl. Zítra mě čeká astronomie a obrana. Astronomii tipuju tak na N, maximálně P. Ale horší bude obrana, protože ani jedno kouzlo z obrany mi nejde. Je to bída, ale třeba to vyrovnám teorií. Pak už mě čekají jen formule a ty lektvary. Formule snad zvládnu a s lektvary jsem si na 95 % jistá.

Co se děje na hradě ? Nemám žádné nové informace. Vlastně jen ty od Fiony. A nečekaně jsou o tom klubu. O Vodě. Nemůžu to sem napsat, kdyby to někdo cizí přečetl, ale jsou to velice zajímavé informace. Doufám, že nám nějak pomůžou.

Taky mě velice překvapilo, když mi začal ''pan čistokrevný'' vyhrožovat. Začalo to tím, že jsem mu několikrát nabarvila vlasy a pak i pleť. Normální člověk by to vzal s humorem. Ale on ne... Doufám, že dostanu šanci a pořádnou mu fláknu. Ale má přátele ve Zmijozelu a jsou o mnohem starší. Myslím, že nebudu mít šanci ani mu zkřivit vlas na hlavě.