Známky, David a Lou

25.04.2015 21:45

Něco nového ? Vlastně docela ano.

Mám dopsané známky a postoupila jsem do 3. ročníku. Z lektvarů mám nakonec N a z obrany V, ikdyž jsem neuměla z obrany žádné kouzlo. A další novinka ! Jen nejspíš postoupí také do 3. ročníku ! Myslím, že už jí jen stačí udělat zkouška z obrany a bude to !!! Postoupí po několika letech do dalšího ročníku !!!

Nevím, jestli jsem to tady už psala, ale David je do mně nejspíš zamilovaný. Pořád jen teď sedím u krbu a David leží hlavou na mých nohách a snaží se mě uklidnit. Ano... Pořád myslím na Jacoba. Včera jsme měli takovou zajímavou diskuzi. O něm a o Jacobovi.

A řekla bych, že poslední dobou mi Thorinson nechává samé úkoly ohledně Lou. Nevím, co si o ní mám myslet. Sice myslím, že je zapálená do černé magie, jelikož byla spolčená s Eamem. Ale teď nevím, jestli se změnila, nebo jestli to jen předstírá. Fi povídala, že je Lou dobrá herečka. Tak nevím no. Navíc se mám o Lou jakoby ''starat''. Jak ? Asi ji nějak hlídat a donutit ji, aby šla na ošetřovnu.

 

 

 

Vaše reakce :-)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek