Zpátky na místě, kde to vše začalo a možná ještě dál

19.12.2015 16:00

No.. Už jsme v Kotli, logicky. Stalo se toho hodně, podle mě. Rybaření asi vynechám.. Koupila jsme si třeba nový outfit. Vybrala jsem si ho sama, ale Alice mi pomohla s barvami (+ mi vybrala boty). Je fakt super. A to ve všech ohledech. Jsme hrozně ráda, že jsem ji poznala takhle. 

A pak už se blížím k trochu zajímavějšímu tématu. Počkat.. Opravdu jsem napsala trochu? Mělo tam být k hodně zajímavému tématu. Jak jsem minule naznačila, chtěla jsem Nicol políbit. No nepovedlo se mi to, v den odjezdu jsem zaspala, takže jsem nic nepodnikla a dostala jsem se k tomu až v kotli. Ani už nevím, kdy to bylo.. Ale dostala jsem se k tomu. Vytáhla jsem ji za kotel a prostě se to stalo.. Odtáhla se.. Taky co bych čekala, že..

Později jsem se dozvěděla, že o tom ví i Alice. Prý to viděla.. Supr.. Samozřejmě, že jsem zklamaná, ale už to mezi námi vypadá zas v pohodě. Myslím teda.. Netváří se totiž, že by se mě nějak stranila. A to je dobře. Ale v tu chvíli tam jsem byla zbabělec. Proč? No tak.. Kdo by utekl..

Stalo se toho hodně.. Třeba se zas objevil Matt! No ano, Matthew Black! Prý nikdy nic neudělal a ministerstvo už nic proti němu nemá, tak jsem to aspoň pochopila. Seznámil mě s dalším Mattem, tentokrát Masonem. Ten je fajn. I přes to, že studoval ve Zmijozelu. 

Pak jsem se zase chytila s Raynem. Je to prostě vůl. Když jsem chtěla ukázat moje růžové šaty Katie, začala klepat El a že jí Rayne táhl za vlasy. Naštěstí to viděl prý nějaký obchodník. Šly jsme ho hledat. A našly jsme.. Nakoukly jsme k Floreanovi a on zrovna s nějakou holkou scházel ze schodů. Florean z nás asi nebyl nadšenej.. V kotli jsme to povyprávěly Alice a ta samozřejmě zakročila. Šla za ním, chytla ho za krkem, pak něco říkali (nerozumněla jsem jim..) a pak s ním došla dolů do přízemí. Měla ho přehozeného přes záda, jestli si to pamatuju dobře. Je to fakt dávno, moc si z toho nepamatuju.. Snad z Alice ale měl strach... Věřím, že by dokázala ublížit.

Někdy jsem taky chtěla zajít s Alice a Nicol prostě někam na Příčnou. Na jídlo, pokecat a tak. Nicol nakonec nešla, tak jsem šla s Alice sama do toho nového cukrářství. Tam jsem koupila zvuky lesa a deštného pralesa. No byla to opravdu legrace! Jedna veverka, druhá gorila... Super večer.

Pak se asi rovnou přesunu k dnešku. Dnes byl opravdu výjimečný den. Nebo.. Spíš večer. A nebo rovnou noc. Prostě jsem přišla z ryb a sedla k Fi. Pak přisedl Matt Black. Potom Matt Mason. Pak se tam záhadně objevil náš praktikant na POKT, Dario Fixiol. Už tehdy na hodině (probírali jsme augurony, jen tak okrajově..) se zdál být v pohodě. Netipla bych to do další zmije.. Asi mám moc velké předsudky.. Je fakt fajn, co si budu namlouvat. Pak tam přišla i Ay, tehdejší Mrzimorská primuska, s plnou náručí jablek. Ani nechápu, jak jsem se mohla ocitnout v takové společnosti.. Všichni, kromě mě a Fi, dospělí a vyspělí. Ten večer s nimi byl fakt super. Ani nevím, kdy jsem se naposledy tak bavila. Jo, vlastně vím... Když Nicol hrála Alerta. Každopádně jsme prostě odešli na blíže nespecifikované místo a tam hráli flašku. Raději ani nebudu rozebírat, co všechno za úkoly tam bylo.. Ale třeba takový Matt B. mě nesl v náruči. To je celkem fajn zážitek. Pak Dario dal úkol Ay, ať mě políbí... Jestli jsem se těšila? Ale jo..

No.. Po navrácení do pokoje mě zarazila jedna nemilá věc. Modrá rulička na posteli. Myslela jsem, že to bude něco od Jen, třeba že jede domů, tak ať si nedělám starosti. Ale ne.. Je to blbý.. Hódně blbý... Tuším, kdo by to mohl být.. Ale podle holek to tehdy byl jen sen nebo halucinace.. A já jim věřím.. Pak mě napadli Elmer a Grenville, ale ti jsou pod zámkem.. Kdo to tedy může být?

 

Dnes to bude asi vše.. Snad usnu, zítra si chci opět zarybařit, ať mám peníze, když jsem za to oblečení dala přes 20 galeonů. Ani nevíš, deníku, jak jsem teď ráda, že mi na Vánoce taťka poslal peníze. No.. Tak dobrou.

Napadá mě, že si občas připadám takhle...

*nakreslený celkem pěkný náčrtek*

Diskusní téma: Zpátky na místě, kde to vše začalo a možná ještě dál

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek